FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • Fons Next Generation
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Espai Agenda 2030
  • La meva carpeta ciutadana de l’Estat

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / 18a Mostra de Cinema de Drets Humans i Interculturalitat de Molins de Rei
3 d'abril de 2025

18a Mostra de Cinema de Drets Humans i Interculturalitat de Molins de Rei

Aquest certamen que uneix cultura i conscienciació social celebrarà l’edició d’enguany del 7 a l’11 d’abril al Foment Cultural i Artístic.

Del 7 a l’11 d’abril el Foment Cultural i Artístic acollirà totes les sessions de la 18a Mostra de Cinema de Drets Humans i Interculturalitat de Molins de Rei. La mostra té com a objectiu sensibilitzar i incidir en la ciutadania en matèria de drets humans, cooperació i interculturalitat i ho fa amb projeccions obertes al públic i també algunes adreçades específicament als centres educatius de Molins de Rei (escoles de primària, instituts i Escola d’Adults).

Les projeccions de caràcter obert es duran a terme els dies 8, 9 i 10 d’abril a les 19 hores. Concretament, el dimarts dia 8 hi ha prevista l’emissió del film A real pain, de Jesse Eisenberg, centrada en l’experiència de dos cosins que volen conèixer les seves arrels i l’impacte de l’Holocaust en la seva família. El dimecres 9 d’abril es projectarà No other land, de Yuval Abraham, Basel Adra i Hamdan Ballal, una coproducció palestino-israelina i noruega que mostra la destrucció d’un territori ocupat a Cisjordània i l’aliança entre un activista palestí (Adra) i un periodista israelià (Abraham). Al seu torn, el dia 10 s’emetrà Las herederas, de Marcelo Martinessi, pel·lícula que explica la història de dues dones de l’alta societat paraguaiana que veuen com canvia la seva privilegiada situació.

Finalment, divendres 11 d’abril, a les 20 h, tindrà lloc la sessió de cloenda, amb la projecció del llargmetratge Las vidas de Sing-Sing, de Greg Kwedar, on un intern de la famosa presó de Sing-Sing actua en un grup de teatre al costat d’altres empresonats, en una història sobre resiliència i el poder transformador de l’art.

Últimes notícies

  • Molins de Rei s’ha adherit al Pacte Nacional per la Llengua 3 de juny de 2026
  • Miguel Soro, exciclista professional i artista, exposa a Ca n’Ametller 2 de juny de 2026
  • Afectacions del 5 al 12 de juny de 2026 per asfaltatges a la via pública 1 de juny de 2026
  • Aprovada la modificació inicial del PGM en el sector de la gravera 1 de juny de 2026
  • 10a Nit del Comerç i Nit de Tapes a Molins de Rei 28 de maig de 2026

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament