FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Contractes

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Acomiadem una Fira de la Candelera inoblidable
6 de febrer de 2023

Acomiadem una Fira de la Candelera inoblidable

La Fira de la Candelera ha posat punt final a una 172ª edició marcada per una massiva assistència de visitants, una excel·lent percepció per part dels expositors i uns canvis organitzatius que han respost a les expectatives. A l’espera del balanç definitiu, l’organització celebra l’èxit d’una Fira que ha apostat per la qualitat i la sostenibilitat

Tot i que no hi ha un recompte oficial de persones l’organització de la Fira de la Candelera assegura que aquesta ha estat una de les edicions que ha registrat més visitants de la història i que, per tant, podrien superar els 300.000 en els tres dies que el recinte firal ha estat obert. Els dos anys de restriccions per la pandèmia, el bon temps i la proposta global de la Candelera han estat determinants per convèncer a tantes persones d’arreu del país a venir a Molins de Rei aquest cap de setmana.

El regidor de Fira, Ramon Sánchez, ha posat el focus en la satisfacció dels paradistes i dels visitants i en l’absència de problemes o incidents. “Ha estat una fira inoblidable amb una gran voluntat de la gent de passar-s’ho bé i on els serveis han funcionat a la perfecció” ha explicat el regidor, que també ha volgut subratllar “l’excel·lent acollida que han tingut els canvis desplegats, tant entre la ciutadania com entre els visitants”.

En la mateixa línia s’ha expressat l’alcalde de Molins de Rei, Xavi Paz, qui ha assegurat que “la Fira ha recuperat el seu màxim esplendor i tota l’essència d’un esdeveniment multitudinari, festiu i compromès” i també ha destacat que “les novetats han estat molt ben rebudes”. Per tot plegat, i tal com ha afirmat l’alcalde, aquesta edició ha servit per “certificar que la Candelera és el principal aparador de la vila i un element d’orgull i d’oportunitats de futur per a tots els molinencs i molinenques”.

 

Últimes notícies

  • Recuperació dels Aiguamolls de Molins de Rei, la llacuna d’aigua dolça més gran del Baix Llobregat 22 de març de 2023
  • L’Ajuntament de Molins de Rei rep per sisena vegada el Segell Infoparticipa 22 de març de 2023
  • Èxit dels alumnes del SEFED de Molins de Rei a la Fira Internacional d’Empreses Simulades 22 de març de 2023
  • Jornades de portes obertes al Palau de Requesens 20 de març de 2023
  • Afectacions amb motiu de les obres del parc Pont de la Cadena 20 de març de 2023

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament