FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Anna Sahun rep el 46è Premi Margarida Xirgu
16 de juliol de 2020

Anna Sahun rep el 46è Premi Margarida Xirgu

Anna Sahun, una de les actrius més importants que ha donat el teatre català, s’afegeix des d’avui, a les 45 dones guanyadores del Premi Margarida Xirgu.

Sahun ha rebut el guardó -46è premi de teatre Memorial Margarida Xirgu- per la seva magistral interpretació dels personatges de la Dolors, mare d’en Samuel, i la Judit, filla d’en Samuel a l’obra “Justícia”, del dramaturg Guillem Clua, sota la direcció de Josep Maria Mestres i que es va estrenar el darrer mes de febrer al Teatre Nacional de Catalunya, però que va quedar interrompuda per la crisi de la COVID-19.

L’acte de lliurament de l’anell –obra d’Elisenda Santacreu i Anna Puig-, i guardó del premi -que atorguen l’Agrupació Dramàtica de Barcelona (ADB) i l’Ajuntament de Molins de Rei- enguany s’ha traslladat al Mercat de les Flors, ja que l’Institut del Teatre, que habitualment acollia l’acte, està tancat per la crisi del coronavirus, i on en Joel Joan, i la seva glosa, i el singlot poètic d’Ignasi Roda, han estat els encarregats de posar fil conductor a l’acte.

Mercè Managuerra, 45ena Actriu Xirgu, va ser l’encarregada d’atorgar-li a l’Anna Sahun l’indiscutible i merescut reconeixement, alhora que la premiada agraïa l’empenta que Mestres li va donar en els inicis de la seva carrera teatral, i ha reconegut el moment “trist i estrany” en suspendre les funcions teatrals a causa de la covid-19.

L’alcalde de Molins de Rei, Xavi Paz, ha volgut destacar la fortalesa del premi Margarida Xirgu, que després de 46 edicions segueix més vigent que mai, així com la vàlua personal i artística demostrada per la guanyadora d’enguany.

Finalment, el proper mes de setembre, a la tradicional plantada de la placa de reconeixement,  l’Ana Sahun entrarà a formar part de la ronda de les actrius de Barcelona.

 

 

Últimes notícies

  • Els Punts d’Informació Turística del Baix Llobregat visiten el Museu del Renaixement i el centre històric de Molins de Rei 4 de juny de 2025
  • Cloenda del projecte ESO-SEFED i projecte PONT 3 de juny de 2025
  • L’edifici de Ca n’Ametller recupera l’activitat com a equipament municipal 3 de juny de 2025
  • L’aula d’estudi del Molí Jove supera els 5.000 usos 2 de juny de 2025
  • L’Ajuntament de Molins de Rei llança una enquesta ciutadana sobre habitatge 27 de maig de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament