FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Cartells informatius a les terrasses per ajudar a la restauració i millorar la convivència
16 de juny de 2021

Cartells informatius a les terrasses per ajudar a la restauració i millorar la convivència

Les cèdules recorden les principals responsabilitats dels establiments sobre la seva activitat vinculada a la terrassa.

L’Ajuntament de Molins de Rei instal·larà als diferents bars i restaurants amb llicència de terrassa de la vila noves cèdules informatives. Aquests cartells de compliment obligat permeten conèixer, a través d’un codi QR, la normativa que cal implementar a l’establiment, relacionada amb la terrassa i la convivència vilatana.

Les cèdules han d’estar penjades en un lloc públic amb la informació del que tenen autoritzat. L’objectiu és ajudar el sector de la restauració, un dels sectors més afectats per la covid-19,  fer més accessible la informació de la composició de cada terrassa, i altres elements relacionats amb l’autorització, i, al mateix temps, reduir l’espai de vidriera ocupat pel cartell amb un document de la meitat de mida.

Des del consistori s’està treballant en la modificació de l’ordenança actual que regula les llicències de terrasses, amb l’objectiu de continuar avançant en el suport al sector de la restauració i  alhora vetllar per la convivència vilatana.

El regidor d’Empresa i Activitats, Jordi Pradell, explica que “aquesta nova cèdula ajudarà els clients a conèixer l’horari d’obertura i tancament de l’establiment, l’aforament permès i les ordenances que actualment regulen l’activitat”.

Últimes notícies

  • Dispositiu de la revetlla de Sant Joan 2025 20 de juny de 2025
  • Ban d’alcaldia: Revetlla de Sant Joan 2025 20 de juny de 2025
  • Horari d’estiu del Mercat Setmanal ELS ENCANTS 19 de juny de 2025
  • Divendres, 20 de juny: Tall d’accès al c/ Sant Miquel 19 de juny de 2025
  • El Museu del Renaixement rep 4.400 visites en els primers sis mesos d’activitat 18 de juny de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament