El perfil de
Twitter de l’Ajuntament de Molins de Rei (@AjMolinsdeRei) es va activar el 7
d’octubre de 2014. Des de llavors l’han començat a seguir una mitjana de
gairebé tres persones cada dia, fins arribar als 1.000 seguidors. Durant aquest
temps l’Ajuntament ha difós prop de 700 piulades amb continguts relacionats amb
noticies, informacions de servei, actes d’agenda i ofertes de feina. També
s’han atès queixes i suggeriments dels ciutadans sempre que s’ha pogut donar
una resposta breu i ràpida. Pel contrari no s’ha entrat en cap debat amb cap
usuari d’aquesta xarxa social.
Les piulades
que han tingut més ressò han estat relacionades amb les activitats en les que
més ha participat la població, com les eleccions municipals i la Shopping
Night. També han obtingut bones xifres d’impressions les informacions relacionades
amb la via pública i la mobilitat. En general les publicacions a Twitter també
han permès incrementar un 2% el tràfic a la pàgina web oficial de l’Ajuntament.
Pel què fa al perfil dels seguidors del compte
oficial el 64% són homes i el 36% dones. El 97% estan ubicats a Catalunya, però
també hi ha alguns seguidors de països ben allunyats, com Argentina, Nigèria,
Estats Units o el Canadà. Finalment cal destacar que el 77% de l’audiència es
connecta des de dispositius Android i un 58% des del sistema operatiu iOS (atès
que hi ha persones que segueixen el mateix compte des de dispositius
diferents).