L’Ajuntament de Molins de Rei vol facilitar el servei de renovació/obtenció del DNI a la ciutadania, per això, una unitat mòbil de la Policia Nacional es desplaçarà a Molins de Rei per donar aquest servei, especialment adreçat a les persones que tenen dificultat per fer desplaçaments -persones amb mobilitat reduïda, tercera edat, i necessitats especials-.
L’equip mòbil serà el dimarts 28 de febrer de 2023, a la sala Punt de Comerç del Mercat Municipal (carrer Rafael de Casanova, 30) en horari de matí de 8:30 a 11:30 h. L
Com puc demanar cita prèvia?
Els interessats i interessades han de reservar la seva cita a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Molins de Rei:
- De forma presencial: de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00 h, al carrer Rafel Casanova 2-4.
- De forma telemàtica: trucant al 93 680 33 41 o enviant un correu electrònic a l’adreça ajuntament@molinsderei.cat.
Quina documentació he de portar?
- Per renovació: DNI anterior, 12 € en efectiu (s’ha de portar aquesta quantitat exacta) i una fotografia actual en color.
- Per pèrdua o robatori: denúncia, 12 € en efectiu (s’ha de portar aquesta quantitat exacta) i una fotografia actual en color.
- Per canvi de domicili: volant d’empadronament (expedit amb una antelació màxima de 3 mesos), 12 € en efectiu (s’ha de portar aquesta quantitat exacta) i una fotografia actual en color.
- De nova obtenció: certificació de naixement d’empadronament (expedit amb una antelació màxima de 6 mesos), volant d’empadronament (expedit amb una antelació màxima de 3 mesos), 12 € en efectiu (s’ha de portar aquesta quantitat exacta) i una fotografia actual en color.
Gratuïtat: servei gratuït per a famílies nombroses (s’ha d’acreditar).