38 bars i
restaurants van oferir durant la segona quinzena de maig tapes i platets acompanyats d’un quinto o una canya de cervesa
DAMM, a un preu de 3 euros, i 9
restaurants van servir menús de cuina d’alta gamma, elaborats a partir de
producte fresc i de proximitat, a preus assequibles. També va tenir lloc una
mostra de cuina en viu a càrrec del restaurant El Tast.
En aquesta
segona edició de la Mostra Gastronòmica s’han introduït novetats destacades
entre les que cal remarcar la difusió de l’activitat a les xarxes socials, que
enguany s’ha ampliat a Instragram, la incorporació d’un codi QR als materials de difusió, que ha permès
localitzar des del mòbil tots els establiments participants, i l’ús de publicitat
exterior. Un 81% dels bars i restaurants valoren molt positivament les millores
introduïdes i un 70% considera que ha assolit els objectius previstos.
La regidora
de Consum i Turisme, Carme Madorell, també valora positivament
l’experiència i apunta que “amb només dues edicions de la Mostra
Gastronòmica hem aconseguit consolidar l’activitat i situar l’excel·lent oferta
gastronòmica de la vila en el lloc que li correspon” i afegeix que “l’augment d’establiment participants i la bona
acollida de la ciutadania ens indiquen que estem en el camí correcte”.
Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament de Molins de Rei vol contribuir a promocionar
la qualitat d’un sector estratègic que creix i millora any rere any, donant
l’oportunitat a la ciutadania de Molins de Rei i als visitants de gaudir d’una
de les millors ofertes gastronòmiques de la comarca.