La Campanya de Primavera del BOTMOL, ha
finalitzat aquest dijous amb el sorteig de 60 vols per a dues persones en
helicòpter durant l’acte de cloenda que va tenir lloc a la plaça de la Creu.
L’activitat, de marcat caràcter familiar, es va tancar amb un espectacle
infantil.
Entre el 23 d’abril i fins el 21 de
juny, els 60 comerços adherits a la Campanya de Primavera han ofert butlletes
al seus clients per participar en el sorteig d’un vol per a dues persones.
L’activitat ha estat organitzada per
la Unió de Botiguers amb el suport de l’Ajuntament de Molins de Rei, la
Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i Ràdio Molins de Rei i té
com a objectiu potenciar i donar suport al comerç local.
Èxit
de la tercera edició de la Shopping Night
Milers de persones van omplir una
vegada més els carrers i places del centre vila de Molins de Rei per aprofitar
els descomptes i promocions de la tercera Shopping Night i gaudir de les
actuacions en directe, les desfilades i les activitats a peu de carrer, programades
entre les 8 i les 12 de la nit. L’espectacular acollida de la iniciativa,
organitzada la Unió de Botiguers de Molins de Rei (BOTMOL) i l’Associació de
Venedors del Mercat Municipal conjuntament amb l’Ajuntament, l’ha convertit en
una cita ineludible del calendari comercial de Molins de Rei.
Entre les novetats d’aquesta edició
destaca l’espai habilitat amb taules i cadires a la plaça del Mercat per gaudir
a l’aire lliure de la Nit de Tapes del Mercat Municipal, tot plegat ambientat
per la selecció musical d’un discjòquei.
L’ambient lúdic i festiu que es va respirar durant la jornada de compres
nocturnes va satisfer a comerciants i clients i va afavorir l’augment de les
vendes tant en el comerç com en la restauració local.