FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Contractes

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Inaugurada la segona edició de l’exposició “Florilegium”
11 de maig de 2021

Inaugurada la segona edició de l’exposició “Florilegium”

L’actuació dels guitarristes molinencs Paco Moreno i Daniel Turró ha donat el tret de sortida a la segona mostra del fons d’art de Molins de Rei.  

Aquest cap de setmana, l’Ajuntament de la vila ha inaugurat la segona exposició del fons d’art de Molins de Rei, “Florilegium”, una mostra que se centra en obres, des de finals del segle XIX fins a principis del segle XX, d’artistes forans i locals com Miquel Carbonell, Sento Masià, Miquel Brull i Josep Maria Pubill.

L’acte inaugural l’han protagonitzat el duet de guitarres format per Paco Moreno i Daniel Turró. Els dos molinencs han interpretat diverses peces musicals amb les seves guitarres acústiques i elèctriques. 

L’acte ha estat presidit per l’alcalde de la vila, Xavi Paz; el primer tinent d’alcalde, Ramon Sánchez, i la regidora de Cultura, Ainoa Garcia, i ha comptat amb la participació de l’historiador i crític d’art  Bernat Puigdollers.

Ainoa Garcia ha explicat que “la cultura molinenca és molt rica. Aquesta és  una gran oportunitat per conèixer, sentir i gaudir dels artistes que tenim a Molins de Rei”.

Per la seva banda, el primer tinent d’alcalde, Ramon Sánchez, assegura que “la nostra obligació també és posar al servei dels molinencs i molinenques el fons d’art que tenim a la vila”.

I finalment, l’alcalde, Xavi Paz, ha manifestat que després d’un any d’estat d’alarma, “tenim ganes de viure la cultura, com la cultura tradicional” i ha convidat tots els assistents a gaudir d’aquesta exposició.

Volem recordar que la segona mostra de “Florilegium” es podrà visitar del 8 de maig al 27 de juny a la sala d’exposicions de Ca n’Ametller: els dissabtes de 18.30 a 20.30; els diumenges i festius d’11.30 a 14h.

Últimes notícies

  • L’Ajuntament redueix el temps de resposta a les reclamacions del Síndic de Greuges 27 de setembre de 2023
  • ‘La Setmana del Cor’ a Molins de Rei 27 de setembre de 2023
  • Afectacions a la mobilitat Festa Major de Sant Miquel 27 de setembre de 2023
  • L’Ajuntament reserva espais per a les persones amb discapacitat als actes de Festa Major 27 de setembre de 2023
  • El 28 de setembre tall de trànsit al carrer Rafael Casanova 26 de setembre de 2023

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament