FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’Ajuntament respon al ciutadà en 12 dies
26 de març de 2013

L’Ajuntament respon al ciutadà en 12 dies

Informe del Síndic. El Síndic de Catalunya va presentar al Ple el seu informe sobre Molins de Rei, en el qual destaca que durant el 2012 va rebre 9 queixes amb referència a l’Ajuntament de Molins de Rei. Les queixes adreçades a l’Ajuntament de Molins de Rei són inferiors a la mitjana de les queixes rebudes pels ajuntaments dels municipis de grandària similar, que és de 15.

 

Quant al temps emprat a donar resposta als tràmits requerits, es constata que l’Ajuntament de Molins de Rei ha emprat, de mitjana, un 30% menys de dies per donar resposta que els ajuntaments del Baix Llobregat (130 dies de mitjana). En el cas de les localitats amb una mida poblacional similar, el nombre de dies utilitzats ha estat semblant (101 de mitjana).

 

Rafael Ribó va destacar la implicació del Consistori en la millora de l’atenció al ciutadà, essent la primera vegada que assisteix a un Ple d’un municipi per presentar l’informe. El Síndic també va advertir que si les administracions continuen aplicant retallades els drets dels ciutadans estan cada cop més en perill.

 

583 comunicacions rebudes al 2012. La Memòria de suggeriments i queixes recull un augment del 174% de ciutadans que s’han adreçat a l’Ajuntament respecte al 2011 gràcies a la millora dels canals de comunicació com ara el nou web, la priorització del projecte entre la ciutadania i la millora del temps de resposta que s’ha situat en una mitjana de 12 dies i de la tramitació que assoleix el 88% del total.

 

Via Pública i Manteniment, Mobilitat i Guàrdia Urbana són les temàtiques que més han tractat els ciutadans, seguides d’Educació (en el 2012 hi ha una pujada, de 5 a 59 degut bàsicament  a les queixes per els problemes de la calefacció que va patir l’escola Josep Mª Madorell) Cultura, Promoció Econòmica, Activitats, Rendes,  Personal i Organització, Comunicació, Salut Pública i Esports.

 

Per barris, Centre Vila, El Canal, La Granja, Vallpineda , Riera Nova, Riera Bonet, Bonavista- El Mas i l’Àngel , són els que tenen més nombre de queixes i suggeriments.

 

Últimes notícies

  • S’aprova el III Pla Municipal d’Igualtat de Gènere 27 de gener de 2023
  • Afectacions a la mobilitat 172ª Fira de la Candelera 27 de gener de 2023
  • El 28 i 29 de gener afectacions al trànsit 27 de gener de 2023
  • Presentació del Pla de protecció civil municipal 25 de gener de 2023
  • Nova inversió en energies renovables 25 de gener de 2023

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Solidaritat i cooperació
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament