FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’any 2017 l’Ajuntament va registrar 1.473 queixes i suggeriments, un 5% més que al 2016
7 de maig de 2018

L’any 2017 l’Ajuntament va registrar 1.473 queixes i suggeriments, un 5% més que al 2016

L’any
2012 l’Ajuntament de Molins de Rei va començar a comptabilitzar i analitzar les
queixes i suggeriments que rebia de la ciutadania, i se’n van registrar 583.
Sis anys després els registres s’han multiplicat pràcticament per tres. El
motius d’aquest augment tan important es basen en l’aparició de nous canals
(com l’app Cuidem Molins), en les noves instal·lacions de l’Oficina d’atenció
ciutadana, i en els alts índexs i ràpids terminis de resposta, malgrat que
aquest darrer any s’han incrementat de forma significativa fins els 37,5
dies. 

Durant
la presentació de l’informe, la regidora de Participació Ciutadana, Laura Soto,
ha explicat que es mantenen en línies generals les tendències detectades en els
darrers anys pel que fa tant als canals d’entrada com a les temàtiques de les
comunicacions. En aquest sentit, l’àrea de Sostenibilitat i Territori agrupa 2
de cada 3 queixes registrades, amb la mobilitat, la seguretat i la via pública
com a temes de màxima preocupació per la ciutadania.   

Pel
que fa a les propostes de futur, l’Ajuntament ha refermat el seu compromís de
recuperar un termini de respostes per sota dels 15 dies i de tenir un índex de
resposta superior al 95%. També ha anunciat la posada en funcionament d’un nou
programari per agilitzar la gestió de les incidències i facilitar-ne l’anàlisi
comparatiu.

Paral·lelament també s’ha presentat l’informe del Síndic de Greuges, que
recull les 24 queixes ciutadanes en les que l’Ajuntament apareix com a
administració afectada. Les queixes s’han centrat en medi ambient, urbanisme i
tributs. Jaume Saura, l’adjunt general al Síndic de Greuges, ha posat en valor
la reducció significativa dels procediments, situant-se per sota dels 15 dies
per tràmit.

Últimes notícies

  • Comença el canvi dels contenidors d’escombraries de la vila 1 de juliol de 2025
  • Màrcia Cisteró, guanyadora del Premi Margarida Xirgu 2025 30 de juny de 2025
  • El Ple aprova la licitació del contracte d’obres de la nova residència per a gent gran 27 de juny de 2025
  • L’Ajuntament recupera l’edifici d’El Molí com un espai d’atenció ciutadana i formació 26 de juny de 2025
  • Dispositiu de la revetlla de Sant Joan 2025 20 de juny de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament