FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / La Generalitat i l’Ajuntament aposten per la consolidació del comerç i el Mercat de Molins de Rei
1 d'agost de 2014

La Generalitat i l’Ajuntament aposten per la consolidació del comerç i el Mercat de Molins de Rei

Els convenis signats han els següents: un entre la Unió de Botiguers de Molins de Rei i l’Ajuntament per a la promoció anual d’activitats de promoció comercial; un segon entre l’Ajuntament i l’Associació de Venedors del Mercat Municipal per a l’execució d’un programa d’actuacions de promoció i serveis als clients; un tercer entre la Generalitat i l’Ajuntament per impulsar el Pla d’Actuacions de Dinamització del Mercat Municipal; un altre entre la Generalitat, l’Ajuntament i la Unió de Botiguers per a la consolidació de Molins de Rei Centre de Comerc; i el darrer entre la Generalitat, l’Ajuntament i l’Associació de Venedors del Mercat per incidir en la mateixa línia.

Tant l’alcalde de Molins de Rei, Joan Ramon Casals, com el director general de Comerç de la Generalitat, Josep M. Recasens, han coincidit en què Molins de Rei compta amb un comerç i un Mercat que cal promocionar i potenciar.

Jordi Vilaprinyó, president de la Unió de Botiguers de Molins de Rei, i Lorena Baliarda, secretària de l’Associació de Venedors del Mercat Municipal, han agraït aquests suports públics i han demanat que tant la Generalitat com l’Ajuntament hi continuïn apostant per la consolidació i millora del comerç local i del Mercat Municipal.

A més d’aquestes inversions de la Generalitat i de l’Ajuntament, la Diputació de Barcelona destinarà enguany més de 24.000€ per a la gestió i dinamització del comerç de Molins de Rei.

 

 

Últimes notícies

  • Comença el canvi dels contenidors d’escombraries de la vila 1 de juliol de 2025
  • Màrcia Cisteró, guanyadora del Premi Margarida Xirgu 2025 30 de juny de 2025
  • El Ple aprova la licitació del contracte d’obres de la nova residència per a gent gran 27 de juny de 2025
  • L’Ajuntament recupera l’edifici d’El Molí com un espai d’atenció ciutadana i formació 26 de juny de 2025
  • Dispositiu de la revetlla de Sant Joan 2025 20 de juny de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament