FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Oficina d’Atenció a l’Empresa i al Treballador
7 d'abril de 2020

Oficina d’Atenció a l’Empresa i al Treballador

L’Ajuntament activa un punt únic d’atenció per atendre empreses, emprenedors, treballadors en actiu i aturats

L’Oficina d’Atenció a l’Empresa i al Treballador s’encarrega d’assessorar, per telèfon i correu electrònic, els molinencs i molinenques que ho sol·licitin sobre les noves mesures econòmiques i financeres que s’han posat en marxa amb motiu de l’estat d’alarma.

Arran de la situació derivada de l’estat d’alarma, l’Ajuntament de Molins de Rei ha activat l’Oficina d’Atenció a l’Empresa i al Treballador com a punt únic d’informació i assessorament de les mesures econòmiques i financeres que s’han impulsat des de les diferents administracions públiques, amb motiu del COVID-19, i està dirigit a indústries, comerços, sector turístic, autònoms, emprenedors, treballadors en actiu  i persones en situació d’atur.

A més a més, l’equip tècnic de l’Oficina soluciona dubtes sobre ajuts i mesures econòmiques de caire local, ajuts i finançament metropolità, autonòmic i estatal, consultes sobre activitats que poden romandre obertes, horaris comercials, mesures fiscals, expedients de regulació d’ocupació, prestacions per inactivitat i qualsevol altre tema relacionat amb l’àmbit empresarial, comercial, turístic i  laboral.

Aquesta oficina  està en funcionament telefònicament els dies laborables, de dilluns a divendres, en horari de 8 a 15 h, al 93 680 02 97.  També s’atén els ciutadans i ciutadanes per correu electrònic amb un termini de resposta de 24 hores hàbils. Les indústries, els comerços, el sector turístic, els autònoms o emprenedors s’hauran d’adreçar al correu electrònic  empresa@molinsderei.cat  i els treballadors en actiu i les persones aturades, a ocupacio@molinsderei.cat.

 

Últimes notícies

  • El 7 i 8 de febrer afectacions al trànsit 6 de febrer de 2023
  • Acomiadem una Fira de la Candelera inoblidable 6 de febrer de 2023
  • Els patinets elèctrics, prohibits temporalment al transport públic 3 de febrer de 2023
  • La Zona blava i taronja seran gratuïtes durant la Fira de la Candelera 2 de febrer de 2023
  • La Volta a Catalunya presenta un recorregut d’altura 2 de febrer de 2023

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament