FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’Ajuntament cobreix 12 llocs administratius en adequació a la seva categoria professional
17 de juny de 2021

L’Ajuntament cobreix 12 llocs administratius en adequació a la seva categoria professional

La finalització del procés de selecció per constituir una borsa de treball ha permès incorporar a 12 administratius/ves més al consistori molinenc, i garantir la continuïtat de treballadors temporals.

Enguany, l’Ajuntament de Molins de Rei ha incorporat places de personal administratiu gràcies a un procés de selecció que permetia donar accés a una borsa de treball.

A aquest procés s’han presentat un total de 51 candidats /tes, dels quals n’han aprovat 25. Ara, l’Ajuntament compta amb 12 places administratives més, i un total de 39 places d’administratiu cobertes.

D’aquesta manera, s’ha dut a terme l’assignació de places del personal de la borsa administrativa als diferents serveis municipals. Tal com explica el regidor de recursos humans, Miquel Zaragoza, “aquest tràmit ens dóna la possibilitat d’actualitzar la categoria professional de molts llocs de treball que s’estaven prestant amb auxiliars administratius”.

A més, s’atenen les demandes de mobilitat del personal administratiu de l’Ajuntament d’anys anteriors, es cobreixen serveis amb personal administratiu en comptes d’auxiliar administratiu, i el més important: es dóna estabilitat al personal que no disposava de plaça assignada.

L’alcalde, Xavi Paz, assegura que “el capital humà és imprescindible per a aquest Ajuntament. Per això, creiem que és important reforçar els fonaments per poder continuar construint una estructura sòlida, segura i preparada, capaç d’oferir el millor servei als molinencs i molinenques”.

Últimes notícies

  • Presentat el projecte del nou poliesportiu de Molins de Rei 21 de maig de 2025
  • 25 de maig, nova data per l’activitat “Let’s Clean Up Europe” Netegem Collserola! 20 de maig de 2025
  • Fins la finalització de les actuacions – Tall accés c/ Joan Maragall, entre c/ Carme Galceran i c. de Sant Domènech de Guzmán 19 de maig de 2025
  • Molins de Rei celebra el Dia Internacional dels Museus 13 de maig de 2025
  • Les farmàcies de Molins de Rei s’adhereixen a la campanya “Mànigues amunt” 8 de maig de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament