Es crearan 11 places de personal laboral i 1 de personal funcionari per tal de dur a terme el procés d’estabilització i reduir la temporalitat en l’ocupació pública
El ple extraordinari celebrat aquest dimarts 10 de maig ha aprovat per unanimitat la modificació de la plantilla de l’Ajuntament per tal de poder dur a terme el procés d’estabilització que contempla la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública.
Aquesta llei permetrà a les administracions públiques fer processos de selecció extraordinaris per tal d’afavorir l’estabilització de la temporalitat que tenen actualment la majoria de les administracions. Segons la llei, aquestes places han de ser de naturalesa estructural, s’han d’ofertar abans de l’1 de juny, i ser convocades abans de finals del present any 2022.
En aquesta línia, les places que es crearan a l’Ajuntament de Molins de Rei són:
Núm. plaça | Denominació plaça | Grup | Tipus de personal | Núm. places |
397 | Tècnic/a de l’administració general | A1 | funcionari | 1 |
398 | Tècnic/a de Cultura | A2 | laboral | 1 |
399 | Professor SEFED | A1 | laboral | 1 |
400 | Monitor/a SEFED | A2 | laboral | 1 |
401 | Tècnic/a auxiliar administratiu | C1 | laboral | 1 |
402 403 404 405 |
Tècnic/a de desenvolupament econòmic local | A2 | laboral | 4 |
406 | Agent ocupació | A2 | laboral | 1 |
407 | Monitor/a ESO SEFED | A2 | laboral | 1 |
408 | Monitor/a SEFED | A2 | laboral | 1 |
Un cop aprovada la modificació de la plantilla de l’Ajuntament, s’anunciarà al Butlletí oficial de la província de Barcelona (BOPB) durant 15 dies hàbils i durant aquest període, les persones interessades podran examinar l’expedient i presentar reclamacions davant el ple de l’Ajuntament. En cas de no presentar-se reclamacions, es considerarà definitivament aprovat.