FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Contractes

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’Ajuntament aprova els ajuts pel tribut metropolità
29 de novembre de 2019

L’Ajuntament aprova els ajuts pel tribut metropolità

Durant la sessió plenària també s’ha aprovat el Pla Local d’Adaptació al Canvi Climàtic (PLACC) que busca fer front als riscos més immediats i adaptar-se a aquesta situació cada vegada més urgent.

L’Ajuntament finalment ha aprovat les ajudes que va impulsar perquè les famílies amb una situació econòmica de vulnerabilitat puguin pagar el tribut metropolità de l’AMB. En aquesta mateixa línia, també es va donar llum verda a l’ajuda de les entitats i associacions sense ànim de lucre. Ambdós suports s’aplicaran amb els mateixos criteris i condicions que s’apliquen als ajuts de l’IBI. Els beneficiaris podran sol·licitar aquests ajuts com a molt tard el 31 de gener de 2020 a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

Durant la sessió plenària també es va aprovar el Pla Local d’Adaptació al Canvi Climàtic (PLACC), un pla que pretén reduir els riscos més negatius del canvi climàtic amb accions tan importants com la conscienciació ciutadana i la introducció d’aquesta matèria a l’escola, campanyes per l’ús d’energies renovables i la promoció de les bicicletes elèctriques. Entre les accions proposades, es va destacar la substitució de l’enllumenat per tecnologia LED. Mesura per conviure amb un problema cada vegada més latent i urgent.

D’altra banda, es van aprovar dues declaracions, la Declaració Institucional amb motiu del Dia Internacional de la Infància– d’aquesta manera l’Ajuntament es compromet a seguir col·laborant amb UNICEF- i la Declaració Institucional pel 25N contra la Violència Masclista.

Finalment, i pel que fa a les mocions, es va aprovar la moció sobre el tribut metropolità.

Últimes notícies

  • Tornen les Aules d’Estudi del desembre de 2023 al gener de 2024 24 de novembre de 2023
  • Afectacions a la mobilitat al carrer Canal de la Infanta 24 de novembre de 2023
  • 70è aniversari de l’exposició de la col.lecció local del Museu Municipal 22 de novembre de 2023
  • Nous cursos de formació per a dones en situació d’atur 22 de novembre de 2023
  • Actes per la festivitat de Sant Andreu al Palau de Requesens 21 de novembre de 2023

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament