9 nous treballadors es van incorporar a l’Ajuntament a finals de 2019 gràcies als Plans d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya (7 persones) i El Contracte Programa, serveis socials, (2 persones). Els i les contractats/des donen suport a diferents Àrees de l’Ajuntament. Aquests contractes tenen una durada de 6 i 12 mesos.
L’Ajuntament de Molins de Rei ha començat l’any 2020 amb nou personal. Es tracta, per una banda, de la incorporació de 7 auxiliars administratives que arriben a l’administració pública de Molins de Rei mitjançant els Plans d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya. 5 persones amb contacte de 6 mesos i 2 de 12 mesos.
D’altra banda, l’Ajuntament també ha contractat 2 persones per realitzar tasques d’educador social i de sociòleg. Aquestes noves incorporacions s’han portat a terme amb la col·laboració del departament de treball, afers socials i famílies com a mediadors socials, amb la finalitat de realitzar programes i accions d’intervenció comunitària. Ambdues van començar, també, el passat 31 de desembre i en aquest cas els contractes són d’un any.
L’alcalde, Xavi Paz, ha volgut donar la benvinguda als nous treballadors de l’Ajuntament a la sala de Plens, on també ha assegurat que l’objectiu és “seguir fomentant l’ocupació i la formació paral·lelament. Només així podrem aconseguir que tots i totes tinguin les eines necessàries per tenir una ocupació de qualitat”.