FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Let’s Clean Up Europe a Molins de Rei
14 de maig de 2024

Let’s Clean Up Europe a Molins de Rei

L’alumnat de l’escola Pare Manyanet i l’escola Pont de la Cadena recullen set saques de residus.

L’Ajuntament de Molins de Rei, amb col·laboració de l’ADF 249 Puigmadrona-Olorda, ha organitzat per tercer any consecutiu la recollida de residus Let’s Clean Up Europe, en el marc de la programació del Dia d’Europa.

Enguany, s’ha preparat l’activitat de manera conjunta amb dues escoles de la vila. La primera trobada va tenir lloc el divendres 10 de maig a la zona de les Llicorelles amb els alumnes de 3r de primària de l’escola Pare Manyanet, i la segona trobada el dilluns 13 de maig al camí del riu Llobregat amb els alumnes de 1r i 4t de primària l’escola Pont de la Cadena. En total hi ha participat un centenar d’infants.

Durant aquests dos dies s’han recollit set saques que estaven separades per a reciclar –plàstic, paper i cartó, vidre, llaunes i alumini, metall i material de construcció-.  

El regidor d’Assumptes Europeus, Àlex Herrero, ha explicat que “hem aconseguit els objectius que ens havíem marcat amb aquesta acció de conscienciar als infants de la importància de reduir, reutilitzar i reciclar per evitar generar el màxim de residus i al mateix temps, d’adonar-se de les conseqüències que l’acumulació de residus pot tenir per al medi ambient i per a la salut de les persones”.

Per a consultar la programació del Dia d’Europa a Molins de Rei podeu visitar el web municipal www.molinsderei.cat/diaeuropa 

Últimes notícies

  • Una edició de 1556 del llibre “El cortesà” visita el Museu del Renaixement 22 de juliol de 2025
  • El proper 24 de juliol, es convoca un taller participatiu del Pla Local d’Habitatge 21 de juliol de 2025
  • Incidències via pública juliol 2025 per treballs d’asfaltatge i arranjaments 16 de juliol de 2025
  • Un paquet d’inversions de 700.000 euros per a la millora de les voreres a Molins de Rei 16 de juliol de 2025
  • Comença el trasllat de serveis municipals al Molí 15 de juliol de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament