FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Molins de Rei prepara un Sant Jordi especial i diferent
20 d'abril de 2020

Molins de Rei prepara un Sant Jordi especial i diferent

Aquest any, la Diada de Sant Jordi la viurem confinats i confinades. Aquesta vegada, els llibreters i floristes seran els que s’apropin fins a les nostres llars per viure un Sant Jordi especial i diferent.

Les mesures de confinament i distanciament social a causa de la COVID-19 han provocat que, aquest any, els llibreters i floristes no puguin sortir al carrer per celebrar la diada de Sant Jordi. Per fer més agradable aquesta situació, Molins de Rei ha posat en marxa un “especial Sant Jordi des de casa”.

Les llibreries de la vila de Molins de Rei, per la seva banda, preparen un Sant Jordi adaptat a les circumstàncies actuals. En aquesta iniciativa hi participen les llibreries Arola, Barba i Amèlia, que s’encarregaran de rebre comandes via telèfon, WhatsApp, Mail o xarxes socials per, després, portar el tradicional regal, el llibre, fins a les llars molinenques.

Qui també se suma a la iniciativa de portar l’obsequi de Sant Jordi a casa són les floristes de la vila. La floristeria Bouvardia et porta les roses a casa fent la comanda per telèfon o WhatsApp i la floristeria Vallsflors col·labora amb la Llibreria Barba per portar el llibre i la rosa a domicili. Per agrair el gran esforç de floristes i llibreters en aquestes circumstàncies, comparteix la teva rosa de Sant Jordi a les teves xarxes socials utilitzant l’etiqueta #RosadeSantJordiaCasa.

Des de l’Ajuntament de Molins de Rei proposem als molinencs i molinenques  sumar-se a la campanya de la casa Batlló, que, un any més, anima tots els ciutadans i ciutadanes a omplir els balcons de roses decoratives, fetes a casa per petits i grans, comparteix-ho a les teves xarxes socials, perquè #TotsFemSantJordi.

D’altra banda, la Biblioteca municipal El Molí també ha preparat les seves pròpies activitats per la Diada de Sant Jordi. Per això, i per setè any consecutiu, amb la col·laboració del mitjà digital de comunicació molinenc Viu Molins de Rei, presenta  la Guia d’Escriptors km 0. Es tracta d’una publicació per descobrir les darreres obres dels autors i autores de Molins de Rei i promocionar la creació literària local. Per consultar aquesta guia podeu visitar-la a www.bibliotecaelmoli.cat.

Alhora, la Biblioteca El Molí anima els molinencs i les molinenques a compartir al Twitter, mencionant @bibliomolins, aquells llibres que més els hagin inspirat, marcat o que siguin especials per a ells per alguna raó. Entre tots fem difusió de les imatges compartides i del record que ens evoquen.

Finalment, la Biblioteca El Molí ens proposa fer, amb família, una rosa de Sant Jordi per regalar amb material reciclat i un punt de llibre. Es tracta d’un taller pensat especialment per als més petits –més grans de 3 anys–, als quals se’ls convida a fer una fotografia per després enviar-la al correu electrònic de la Biblioteca, b.molins.m@diba.cat. La Biblioteca exposarà les creacions de tots els infants a la pàgina web i al Twitter (@bibliomolins) perquè tothom les pugui veure.

 

Últimes notícies

  • 25 de maig, nova data per l’activitat “Let’s Clean Up Europe” Netegem Collserola! 20 de maig de 2025
  • Fins la finalització de les actuacions – Tall accés c/ Joan Maragall, entre c/ Carme Galceran i c. de Sant Domènech de Guzmán 19 de maig de 2025
  • Molins de Rei celebra el Dia Internacional dels Museus 13 de maig de 2025
  • Les farmàcies de Molins de Rei s’adhereixen a la campanya “Mànigues amunt” 8 de maig de 2025
  • En marxa dues noves estacions d’AMBici 7 de maig de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament