FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Personal directiu i càrrecs eventuals

Personal directiu i càrrecs eventuals

01/ Gerent Municipal

Gerent Municipal
Titular: Eusebi Valldaura Domènech

  • Grup/subgrup: A/A1
  • Nivell professional: Funcionari/a de carrera o personal laboral
    Retribució bruta anual:  72.374,06 €.
    Jornada: jornada ordinària de l’Ajuntament de Molins de Rei.(35 hores)
  • Règim de dedicació: exclusiva.
  • Dedicació especial Subjecte a disponibilitat i flexibilitat horària
  • Designació i contractació: contracte laboral d’alta direcció regulat per Reial Decret 1382/1985, d’1 d’agost, pel qual es regula la relació laboral de caràcter especial del personal d’alta direcció.
  • Enquadrament orgànic: Àrea d’Alcaldia
  • Dependència orgànica: Alcalde

Missió i funcions del lloc de treball de gerent

Missió: Responsabilitzar-se de la direcció, coordinació i organització tècnica i administrativa de les diferents àrees de l’Ajuntament, així com impulsar i coordinar l’execució dels acords presos pels òrgans de govern municipal d’acord amb els procediments establerts i la legislació vigent.

Funcions a realitzar:

  1. Dirigir l’organització tècnico-administrativa de l’Ajuntament i coordinar les diferents àrees municipals amb l’objectiu d’harmonitzar i agilitzar els processos de gestió.
  2. Impulsar i coordinar l’execució dels acords presos pels òrgans de govern municipal, informant dels resultats obtinguts pels diferents àmbits funcionals respecte als objectius fixats en la prestació de serveis.
  3. Coordinar i fer el seguiment dels diferents plans i programes d’actuació municipal, vetllant per l’acompliment dels seus objectius.
  4. Proposar les directrius i àrees de prioritat per a la confecció del pressupost municipal i coordinar els estudis necessaris per conèixer l’evolució econòmica de l’Ajuntament.
  5. Impulsar i promoure valors, actituds, metodologies i instruments per aconseguir una cultura de servei i de treball transversal.
  6. Exercir les funcions de representació i negociació que se li encomanin.
  7. Gestionar i controlar la sol•licitud d’informació i documentació que s’adreça tant a les diverses àrees municipals com a institucions i organismes externs.
  8. Assessorar a la Corporació sobre temes propis, amb el suport dels comandaments intermedis i els tècnics especialistes.
  9. Preparar informes tècnics sobre el funcionament de la Corporació i les actuacions realitzades i elaborar les propostes necessàries per a millorar la gestió.
  10. Integrar i/o presidir Comissions de treball per formular i recomanar accions de desenvolupament municipal.
  11.  I, en general, altres de caràcter similar, dins la seva categoria, que li siguin atribuïdes.

Trajectoria professional

Formació

  • Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona,l’any 1991, en l’especialitat de General, amb l’obtenció del diploma EUS(Universitat-Empresa).
  • Titulat en Postgrau de Gestió de la Hisenda Autonòmica i Local, en la Universitat de Barcelona, l’any 1994.
  • Seminari sobre Organització Base Zero, de Organización y Desarrollo Empresarial, S.A
  • Seminari sobre Comerç Marítim i Tràfic Portuari, realitzat pel Port Autònom de Barcelona
  • Seminari de Tendències en la Gestió Financera del Sector Públic, organitzat pel Departament d’Economia i Gestió de la Hisenda Autonòmica i Local de la Universitat de Barcelona
  • Direcció d’Equips de Treball, organitzat pel Servei de Formació Local de la Diputació de Barcelona
  • Programa d’Entrenament de Directius de l’Administració Local de la Diputació de Barcelona
  • Desenvolupament de competències directives, Direcció de Persones, Diputació de Barcelona
  • Coaching sobre les competències dels comandaments municipals
  • El Directiu públic, Diputació de Barcelona
  • Formació en equilibri econòmic i estabilitat pressupostària

Experiència professional

  • Contracte laboral, economista, 3 anys a l’Entitat Metropolitana de Serveis Hidràulics i Tractament de Residus (AMB)
  • Interventor accidental de l’Ajuntament de Molins de Rei des de 1996 a 2008, i des de 2012 fins a gener de 2025
  • Cap de Secció de Serveis econòmics de l’Ajuntament de Molins de Rei, 5 anys
  • Director de Serveis econòmics de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, 3 anys
  • Gerent de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, 1 any

02/ Assessora d'Alcaldia

Assessora d’Alcaldia
Titular: Núria Artés Cornellas

 

Lloc de treball: Assesora d’Alcaldia
Classe de personal: Eventual
Grup: A1
Retribució bruta anual 54.546,56 €
Jornada de treball: Jornada ordinària
Dedicació: Subjecte a dedicació plena, a més del compliment de la jornada laboral ordinària de la resta del personal municipal, havent d’estar a disposició de la corporació en qualsevol moment en què sigui requerit per això
Horari: Laborable de 08:00 a 15:00
Missió: Assistir i assessorar a l’equip de govern en la formació i creació de projectes i serveis municipals i en l’assoliment dels objectius polítics del mandat d’acord amb els procediments establerts i legislació vigent
Funcions: Assessorar l’equip de govern en la presa de decisions i la planificació estratègica.

Assessorar en l’acció de govern proposant i avaluant les línies de treball de caràcter estratègic que se’n derivin.

Representar a l’Ajuntament i mantenir totes aquelles relacions necessàries amb altres organismes públics i privats en què participi la corporació, per tal d’aconseguir els objectius que han estat fixats.

Orientar a l’equip de govern en els projectes estratègics del mandat seguint les directrius del govern.

Assessorar a l’equip de govern per tal d’assolir els objectius establerts al quadre de comandaments en l’àrea d’alcaldia.

Interlocutor i canalitzar les sinèrgies entre el nivell polític i el coordinador general.

Participar en l’elaboració del PAM i assessorar a l’equip de govern, tot vetllant pel seu compliment informant regularment a l’equip de govern sobre el seu estat d’execució i el grau d’assoliment dels objectius.

Mantenir els contactes necessaris amb els organismes administratius, empreses, etc, per tal de realitzar adequadament les tasques assignades.

Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.

Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal, les mesures d’indole tècnica i organitzativa establertes per la corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que substituirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la corporació.

I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.

Forma de provisió: Lliure nomenament
Requisits: Llicenciatura universitària o equivalent

Nivell C de català

Trajectoria professional

Vaig néixer a Molins de Rei, la vila on visc actualment.

Soc llicenciada en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona (UB). La Història és una de les meves passions i, per això, fa un parell d’anys vaig decidir aprofundir-hi:
gairebé totes les meves estones lliures les destino a cursar un Doctorat d’història contemporània. Una altra de les meves grans passions és la lectura, no tinc aturador quan obro un llibre!

Dins el món laboral, en els meus inicis vaig treballar uns anys al sector bancari. Poc després vaig decidir anar a viure a Escòcia per estudiar finances. Per feina he viscut a Madrid, País Basc, Xile i Girona. Però, com diu la dita “Roda el món i torna al Born”, vaig tornar a casa, a Molins de Rei.

L’any 2007 vaig assumir l’assessoria d’Alcaldia a l’Ajuntament, fins a l’any 2011. Durant aquest període em vaig formar en gestió municipal. Durant els darrers anys m’he dedicat a l’ensenyament de l’anglès i de la Història en diversos centres educatius de Catalunya.

Últimes notícies

  • Les farmàcies de Molins de Rei s’adhereixen a la campanya “Mànigues amunt” 8 de maig de 2025
  • En marxa dues noves estacions d’AMBici 7 de maig de 2025
  • Del 12 al 16 de maig – Tall accés Crta. Rierada, alçada núm. 3, desviació per c/ Bosc 6 de maig de 2025
  • Continua oberta la licitació per muntar parada al mercat municipal 6 de maig de 2025
  • Comença la darrera fase de les obres de millora a l’entorn del supermercat LIDL 30 d'abril de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament