FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Contractes

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Personal directiu i càrrecs eventuals

Personal directiu i càrrecs eventuals

 

Nom i cognoms: Núria Segú Ferré
Lloc de treball: Assesora d’Alcaldia
Classe de personal: Eventual
Grup: A1
Retribució bruta anual 57.600,00 €
Jornada de treball: Jornada ordinària
Dedicació: Subjecte a dedicació plena, a més del compliment de la jornada laboral ordinària de la resta del personal municipal, havent d’estar a disposició de la corporació en qualsevol moment en què sigui requerit per això
Horari: Laborable de 08:00 a 15:00
Missió: Assistir i assessorar a l’equip de govern en la formació i creació de projectes i serveis municipals i en l’assoliment dels objectius polítics del mandat d’acord amb els procediments establerts i legislació vigent
Funcions: Assessorar l’equip de govern en la presa de decisions i la planificació estratègica.

Assessorar en l’acció de govern proposant i avaluant les línies de treball de caràcter estratègic que se’n derivin.

Representar a l’Ajuntament i mantenir totes aquelles relacions necessàries amb altres organismes públics i privats en què participi la corporació, per tal d’aconseguir els objectius que han estat fixats.

Orientar a l’equip de govern en els projectes estratègics del mandat seguint les directrius del govern.

Assessorar a l’equip de govern per tal d’assolir els objectius establerts al quadre de comandaments en l’àrea d’alcaldia.

Interlocutor i canalitzar les sinèrgies entre el nivell polític i el coordinador general.

Participar en l’elaboració del PAM i assessorar a l’equip de govern, tot vetllant pel seu compliment informant regularment a l’equip de govern sobre el seu estat d’execució i el grau d’assoliment dels objectius.

Mantenir els contactes necessaris amb els organismes administratius, empreses, etc, per tal de realitzar adequadament les tasques assignades.

Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.

Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal, les mesures d’indole tècnica i organitzativa establertes per la corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que substituirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la corporació.

I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.

Forma de provisió: Lliure nomenament
Requisits: Llicenciatura universitària o equivalent

Nivell C de català

Currículum: Currículum Núria Segú Ferrer

 

Últimes notícies

  • L’AMBici arriba a Molins de Rei 30 de març de 2023
  • Jornades de portes obertes al Palau de Requesens 30 de març de 2023
  • Horaris i tancament dels equipaments municipals durant la Setmana Santa 2023 29 de març de 2023
  • L’Ajuntament tanca l’exercici 2022 amb un romanent líquid de tresoreria de 2,4 M € 29 de març de 2023
  • Enquesta del Consell d’Adolescents: què opines sobre les persones refugiades? 29 de març de 2023

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament