Èxit
absolut de la campanya Posa’t la gorra.
Les diferents activitats realitzades (zumba, tast solidari i festa al pati de
l’escola Palau) han permès recaptar la xifra històrica de 32.516,20 euros. Una
xifra que els propers dies encara podria pujar fins al llindar dels 35.000
euros si es venen tots els calendaris editats conjuntament amb la Guàrdia
Urbana. La xifra dobla la recaptació de l’any anterior, que va ser de 17.212
euros i que també havia estat màxim històric. Una vegada més l’activitat que va
permetre una recaptació més gran de diners va ser la subhasta d’objectes de
personatges famosos. Una samarreta del Barça signada per Andrés Iniesta i una
altra del Chelsea signada pel que fou veí de Molins de Rei, Pedro Rodríguez, van
ser els objectes més ben valorats.
La
campanya Posa’t la gorra està organitzada per una
comissió formada per AFANOC, l’Associació de Suport als Infants de Molins de
Rei i l’Ajuntament de Molins de Rei i la col·laboració de l’Associació
Molinenca de Tast, l’Associació Esportiva Molins i persones a títol individual.
El seu principal objectiu és recollir diners per destinar-los a la remodelació de
la sala de jocs i la planta d’oncologia i hematologia pediàtrica de l’Hospital
de la Vall d’Hebron.