FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Primer Ple del mandat amb l’aprovació de temes organitzatius
6 de juliol de 2023

Primer Ple del mandat amb l’aprovació de temes organitzatius

Aquest dimecres, 5 de juliol, s’ha celebrat una sessió extraordinària del Ple Municipal, on s’ha donat compte i s’han pres decisions pel bon funcionament de l’Ajuntament durant aquest  mandat 2023-2027.

S’ha donat compte al Ple de la nova configuració dels Grups polítics, fruit de les darreres eleccions municipals, i també dels decrets d’alcaldia de:

  • El nomenament dels membres de la Junta de Govern Local i delegació de les competències de l’Alcaldia a la Junta
  • El nomenament de tinents/es d’Alcaldia
  • Les delegacions de l’alcalde a regidors i presidents d’Àrea
  • El nomenament temporal i provisional del personal eventual

Cal destacar que, segons els Decrets signats per l’alcalde, la Junta de Govern està formada pel president, Sr. Xavi Paz, i cinc vocals:

  • Miguel Zaragoza Alonso
  • Lucas Silvano Ferro Solé
  • Jessica Revestido Romero
  • Ainoa García Ballestín
  • Gerard Corredera Rebulà

I els tinents/es d’Alcaldia són:

  • Primera tinenta d’alcalde: Sra. Jessica Revestido Romero
  • Segon tinent d’alcalde Lucas Silvano Ferro Solé
  • Tercer tinent d’alcalde: Sr. Miguel Zaragoza Alonso
  • Quarta tinenta d’alcalde: Sra. Ainoa García Ballestín
  • Cinquè tinent d’alcalde: Sr. Gerard Corredera Rebulà

Per altra banda, el Ple ha aprovat la periodicitat de  les sessions del Ple Municipal i de la Junta de Govern Local que es mantenen igual que el mandat anterior. El Ple Municipal se celebrarà el darrer dijous de mes, a les 18 h, i la Junta de Govern Local tindrà lloc el primer i tercer dimarts de mes, a les 9:15 h.

També s’ha acordat la creació i composició de les Comissions Informatives de caràcter permanent i la periodicitat de les seves sessions ordinàries la setmana anterior de la celebració del Ple ordinari:

  • Comissió Informativa Àrea de Serveis Econòmics i Centrals: dimecres 18 h
  • Comissió Informativa Àrea de Desenvolupament Econòmic: dimarts a les 18 h
  • Comissió Informativa Àrea de Serveis a les Persones: dimecres 19 h
  • Comissió Informativa Àrea de Sostenibilitat i Territori: dimarts 18:30 h

A més, el Ple ha aprovat els nomenaments dels representants del consistori a divuit òrgans col·legiats supramunicipals dels quals forma part l’Ajuntament. Cal destacar,  el  nomenament de Lucas Ferro, regidor d’En Comú Podem, com a representant a l’Àrea Metropolitana de Barcelona; i a Marta Espona, regidora d’Esquerra Republicana, com a representant a l’Associació de Municipis per la Independència.

En últim lloc, s’han acordat les retribucions, indemnitzacions i subvencions dels regidors i dels grups Municipals  així com,  el nombre, característiques i retribució del personal eventual del mandat 2023-2027.

Per a més informació sobre l’organització i la composició de l’Ajuntament podeu consultar el web municipal: https://molinsderei.cat/ajuntament/

 

Últimes notícies

  • El Museu del Renaixement rep 4.400 visites en els primers sis mesos d’activitat 18 de juny de 2025
  • Dimecres 18 de juny: Tall d’accés c/ Rafael Casanova 17 de juny de 2025
  • Cloenda del curs del Pla de Transició al Treball 17 de juny de 2025
  • Ja ha començat la campanya de tractament contra les paneroles 11 de juny de 2025
  • Celebrat l’acte de reconeixement als i les esportistes de les entitats de la vila 6 de juny de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament