FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Contractes

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Quadre de comandament [Q-COM]

Quadre de comandament [Q-COM]

Des de principis de l’anterior mandat municipal (2011-2015) es va començar a treballar en totes les àrees de l’Ajuntament la confecció d’una eina interna de treball que fos capaç de fixar els principals objectius de millora de la gestió municipal i avaluar els resultats obtinguts. Es tracta d’anar introduint un canvi en la cultura del treball dins de l’Administració per la qual posem més èmfasi en la millora de l’eficiència de l’Ajuntament (en els recursos disponibles per a aconseguir els millors resultats) i la rendició de comptes al conjunt de vilatans i vilatanes. Al fer-ho públic, volem compartint amb la ciutadania aquesta eina per tal de poder millorar-la.

 

Què és?

És una eina que forma part del Sistema de Planificació i Avaluació de l’Ajuntament perquè es converteixi en un instrument de gestió estratègica que ha de servir per avaluar i fer un seguiment i control dels objectius establerts per tal de prendre decisions que ens permetin millorar l’estratègia de l’organització i els resultats de la seva actuació.

Per a què serveix?

  • Per identificar oportunitats de millora.
  • Per controlar la gestió.
  • Per prendre decisions.
  • Per alinear esforços.
  • Per retre comptes.
  • Per comunicar, motivar i formar
  • Per anar construint un Ajuntament orientat a l’aprenentatge i el creixement.

Informació que posem a disposició dels vilatans i vilatanes

  • Els 61 objectius de millora més significatius escollits.
  • El nivell de compliment d’aquests objectius mitjançant un sistema de semàfors (verd-groc-vermell) que s’anirà actualitzat cada tres mesos.
  • El nivell de compliment global dels 61 objectius del quadre de comandament.

Nivell de compliment global del quadre de comandament de l’Ajuntament

Quadre de Comandament
Infogram

A DATA 29 DE FEBRER DE 2016: 79,78%

Quadre de Comandament de l’Ajuntament de Molins de Rei amb concreció numèrica

Aquest document contempla els objectius estratègics, els objectius operatius, els terminis d’execució, la meta a assolir, la situació d’arribada, el marge de tolerància, l’assoliment de l’objectiu i els comentaris.

Quadre Comandament amb concretació numérica a 29 de febrer de 2019

Ajuda’ns a millorar el Quadre de Comandament

Per a qualsevol comentari, dubte, suggeriment o aportació podeu contactar amb l’Ajuntament mitjançant aquesta adreça electrònica

 

 

Dades actualitzades a 29 de febrer de 2016

Objectiu Nivell
compliment
òptim
Nivell
compliment
mig
 Nivell
compliment no òptim
1 Actualització i millora del 100% , tant formals com operatives , del Registre d’entitats.  
2 Tramitació i aprovació del Reglament especial per a la per a la concessió d’honors i distincions, amb la creació de la Medalla de Molins de Rei.  
3 Incrementar el número de visites mensuals del web municipal en un 20% .  
4 Augmentar en un 10% els semàfors verds i grocs del conjunt de les 66 accions previstes per el Consell de Seguiment de la Crisi Econòmica de Molins de Rei.  
5 Respondre el 90% o més de les queixes, suggeriments i agraïments que ens fan arribar els vilatans i vilatanes.
6 Elaborar un pla de difusió de les tarifes de publicitat de Ràdio molins de Rei amb l’objectiu que els botiguers i empreses de la vila coneguin aquest servei, amb material gràfic com a màxim el 12 de setembre de 2015.  
7 Fixar el Període mig de pagament de les factures als proveïdors de l’ajuntament en 30 dies.  
8 Aconseguir una desviació mensual, en valor absolut,  igual o inferior al 15% en el compliment de la previsió de tresoreria.  
9 Obtenir una puntuació mitjana igual o superior a 7 en les enquestes de satisfacció de les persones usuàries de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC)  
10 Assolir un grau de satisfacció dels usuaris igual o superior a 7, en una escala de 10,  pel que fa a l’atenció  al públic de Ca n’Ametller.  
11 Atendre 185 persones o més de la població major de 65 anys a través dels serveis d’atenció domiciliària (servei de neteja i/o treballdora familiar).  
12 Atendre 400  persones o més de la població major de 65 anys amb el Servei de Teleassistència Domiciliària.  
13 Atendre el 100% de les situacions individuals o familiars d’urgència social per cobrir les necessitats bàsiques d’acord amb els criteris establerts per Serveis Socials.  
14 Programar 9 tallers, un per a cada grup / classe  de 3r ESO dels centres educatius de secundaria i pels alumnes del PQPI  sobre temàtiques relacionades amb  la prevenció de les relacions abusives.  
15 Continuar la tasca de sensibilització i prevenció de la violència vers les dones adreçades als homes i a les dones de la vila, a través de l’organització d’activitats de sensibilització (2 accions/any) formació i reflexió (2 accions/any), especialment vinculades a les dades significatives (Dia Internacional de les Dones i Dia Internacional contra la violència envers les dones)  
16 Assolir, cada curs escolar, un grau de satisfacció dels usuaris/es de l’Escola Municipal de Música  igual o superior a  7, en una escala de 10.  
17 Contribuir, cada curs escolar,  a situar l’índex d’èxit escolar a 4rt  d’ESO a Molins de Rei per sobre de la mitjana de Catalunya (85% d’acreditació a 4t d’ESO )   
18 Assolir, pel curs escolar, un grau de satisfacció dels usuaris/es de les llars d’Infants igual o superior a 7 en una escala de  10.  
19 Donar resposta a la sol·licituds logístiques en les activitats pròpies de l’Ajuntament i de les entitats en un termíni màxim de 24 hores.  
20 Superar la xifra de 4.600 joves que han fet consultes al  Punt d’Informació Juvenil.  
21 Aconseguir un grau de satisfacció igual o superior a 7, en una escala de 10,  per part dels usuaris de les Aules d’Estudi  
22 Assolir un grau de satisfacció de la Biblioteca Municipal per part dels usuaris igual o superior a 7, en una escala de 10.  
23 Aconseguir un grau de satisfacció igual o superior a 7, en una escala de 10, per part de les famílies que utilitzen el servei del Trencaclosques.  
24 Mantenir o ampliar els 108 Tallers d’Educació per la Pau, el Desenvolupament i la Interculturalitat, que es fan a tots els Centres educatius de la vila.   
25 Incrementar el nombre de participants a  les activitats de la Federació Obrera fins arribar a les 46.611 persones  
26 Augmentar en 120 el  nombre de participants en la cursa de Sant Miquel de llarg recorregut  de l’edició de 2014 per a l’edició del 2015, dins arribar als 600 participants  
27 Aconseguir que el 100% dels centres de secundària realitzi activitats de prevenció de drogodependència.  
28 Incrementar els índex d’inserció dels alumnes de Formació ocupacional i SEFED fins els 60%.  
29 Augmentar a 150 les ofertes de treball rebudes de les empreses contactades  
30 Aconseguir que de les 150 ofertes de treball rebudes de les empreses contactades 37 siguin de qualificació superior  
31 Tenir l’informe tècnic de les llicències ambientals redactat en 7 dies naturals des de que es diposa de la informació i la resta d’informes preceptius favorables de les administracions.  
32 Arribar a 5 el nombre de convenis supralocals amb altres municipis de la zona per ser el referent dels serveis actuals d’ocupació a la Vall Baixa  
33 Aconseguir que el 80% dels plans d’empresa realitzats tinguin informe de viabilitat  
34 Aconseguir que el 15% de cedents (empresa que cedeix la seva empresa) de la vila utilitzin el programa Reempresa.  
35 Realitzar un mínim de quatre actuacions que millorin la imatge dels Poligons d’Activitat Econòmica de Molins de Rei  
36 Promocionar els Poligon d’Activitat Econòmia realitzant un mínim de tres actuacions estratègiques per tal d’atreure  empreses de valor afegir al territori.  
37 Tenir concessionats el 100% dels 5 Lots comercials ( establiments) vacants al Mercat Municipal.   
38 Augmentar la ratio d’obertura dels establiments del Mercat Municipal en 5 hores setmanals.  
39 Disposar d’una aplicació mòbil de la Fira de la Candelera abans del desembre de 2015.  
40 Augmentar en 5 mitjans, la presencia en mitjans de comunicació nacionals respecte les 53 aparicions en mitjans a la  Fira 2015  
41 Oferir un blog turístic de Molins de Rei abans del 30 de juny de 2015.  
42 Reduir en un 15 % les emissions de CO 2  associades als consums de les dependències municipals
43 Tenir l’informe tècnic favorable per la Primera Ocupació i/o devolució de fiançes d’obres majors i/o menors en quinze dies des de que es disposa de la informació.  
44 Impulsar el 50% de les 19 propostes que el Pla de Mobilitat Urbana proposa per l’any 2015.  
45 Dur a terme una campanya informativa a tota la vila en quant a criteris d’esporga i tractaments fitosanitaris  
46 Arranjar uns 490 m2 de voreres d’obra nova  
47 Aconseguir tramitar i notificar als interessats els títols socials dels carnets del MolinsBus en un termini màxim de 30 dies.  
48 Revisar trimestralment el 100% el catàleg de tràmits i serveis de l’àrea per tenir-lo actualitzat d’acord amb la legislació i directrius internes i poder tenir-lo publicat al web municipal per accés de qualsevol ciutadà a aquesta informació.  
49 Executar el 80% de les inversions previstes durant l’any 2015 a l’Àrea de Sostenibilitat i Territori   
50 Respondre i resoldre les demandes dels usuaris de l’Àrea de Sostenibilitat i Territori  en un termini inferior a 10 dies.  
51 Reduir la quantitat de residus municipals generats per habitant/dia a Molins de Rei en un 1%  respecte l’any anterior.      
52 Realitzar un nova ordenança municipal que reguli la tinença responsable d’animals.  
53 Assolir que el 100% de les instal·lacions objecte d’inspecció de legionel·losi compleixen amb els requisits de la normativa vigent.   
54 Aprovar definitivament el Projecte d’Urbanització de La Rierada (PERI) en un termini de 6 mesos (a partit de setembre de 2014).  
55 Reduir a 7 dies naturals el termini entre la recepció de la queixa i la inspecció i emissió de l’informe d’inspecció, en el 100% dels expedients.  
56 Augmentar la captació d’habitatges buits per la Borsa de Mediació en un 40%.
57 Reduir a 30 dies o menys el temps d’espera per aconseguir un habitatge en la Borsa de Mediació.  
58 Atendre el 100% de situacions en procés de desnonament.   
59 Garantir el 100% la presència de 3 policies en els diferents barris de la vila (de dilluns a divendres)  
60 Elaborar i aprovar la Carta de Serveis de la Guàrdia Urbana abans del 31 de març de 2015  
61 Per tal d’evitar el desplaçament dels vilatans i vilatanes fins a la Comissaria dels Mossos d’Esquadra a Sant Feliu de Llobregat, augmentar un 15% les denúncies recollides a l’oficina de la Guàrdia Urbana  

Últimes notícies

  • L’AMBici arriba a Molins de Rei 30 de març de 2023
  • Jornades de portes obertes al Palau de Requesens 30 de març de 2023
  • Horaris i tancament dels equipaments municipals durant la Setmana Santa 2023 29 de març de 2023
  • L’Ajuntament tanca l’exercici 2022 amb un romanent líquid de tresoreria de 2,4 M € 29 de març de 2023
  • Enquesta del Consell d’Adolescents: què opines sobre les persones refugiades? 29 de març de 2023

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament