L’Ajuntament de Molins de Rei treballa per la millora contínua dels serveis públics que posa a l’abast de la ciutadania. Les queixes, els suggeriments, les peticions i els agraïments que ens fan arribar les persones, ens ajuden a garantir-ne la qualitat.
Ens proposem fomentar una ciutadania activa i socialment implicada. Aquest esforç participatiu de la comunitat molinenca, cada vegada més, serà corresposta pel govern de la Vila que vol afavorir que sigui possible un marc democràtic cada cop més obert a la participació.
Com puc fer arribar una queixa, suggeriment o agraïment a l’Ajuntament?
Des de l’Ajuntament de Molins de Rei intentem posar a disposició tots els canals possibles per tal que la ciutadania pugui comunicar-se amb l’Ajuntament mitjançant la modalitat que li sigui més còmode o pràctica.
Presencialment
Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)
Carrer Rubió i Ors, 2-4 | Molins de Rei
Veure localització
Per correu postal
Ajuntament de Molins de Rei
Plaça Catalunya, 1 | 08750 Molins de Rei
Per internet
Cal que accediu al formulari d’enviament fent clic aquí
Per Ràdio Molins de Rei
Cada dilluns, de 10 a 11 en l’espai “Preguntes a l’alcalde” del programa Bon Dia i Bon Hora de Ràdio Molins de Rei, mitjançant el telèfon 93 668 61 61.
APP Cuidem Molins – Per a incidències en la via pública
Per comunicar incidències de la via pública podeu utilitzar l’APP Molins Millora. Disponible per Android i per IOS
Cada any l’Ajuntament elabora una Memòria del Projecte de Queixes, Suggeriments i Agraïments que recull totes les actuacions realitzades al llarg de l’any, i se’n dona compte al Ple de Molins de Rei i a continuació es fa pública.