FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Regidories / Regidoria de serveis centrals
9 de juliol de 2019

Regidoria de serveis centrals

Serveis jurídics   i contractació
  • Serveis Jurídics de l’Ajuntament, amb assessorament jurídic i informes interns, redacció d’Ordenances, convenis i documents i defensa lletrada i representació de l’Ajuntament davant l’Administració de Justícia.
  • Pla estratègic de subvencions.
  • Pla anual normatiu i millora de la qualitat normativa.
  • Gestió i tramitació dels expedients de responsabilitat patrimonial, i reclamació dels danys patits pel patrimoni municipal.
  • Definició del procediment administratiu i circuits administratius de l’Ajuntament.
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.
  • Polítiques i gestió de contractacions.
  • Inici dels procediments de contractació (obert, restringit o negociat sense publicitat) per a tot tipus de contractes.
  • Procediments de contractació d’obres, serveis i subministraments, amb definició de criteris i gestió dels expedients, de manera coordinada amb les diferents àrees.
  • Criteris sobre contractació administrativa, cercant la millot relació qualitat-preu i promovent contractacions responsables d’acord amb criteris socials, ambientals, d’igualtat i de foment de l’emprenedoria i de la petita i mitjana empresa.
  • Supervisió de contractes i seguiment dels mateixos, promovent que s’avaluï l’execució i s’adoptin  les millors decisions quant a pròrrogues, renovacions i canvis de plantejaments.
  • Gestió de la contractació electrònica i del perfil del contractant.
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.
Sistemes d’informació
  • Suport i disseny tècnic quant a procediments administratius (procediments tramitats telemàticament).
  • Gestió dels serveis informàtics i dels sistemes d’informació de l’Ajuntament.
  • Impuls i implementació tècnica i control dels sistemes de gestió digital dels expedients i de l’Administració electrònica, portal del ciutadà, seu electrònica, catàleg de tràmits i tècniques de processament de dades massives o big data.
  • Responsabilitat de la protecció de dades pròpies i de l’emmagatzematge dels arxius en suport digital, i coordinació amb la persona delgada en protecció de dades.
  • Gestió dels serveis telemàtics i de dades dels edificis municipals.
  • Gestionar, programar, establir i concretar els recursos tecnològics de l’Ajuntament (aplicacions, sistemes,projectes, comunicacions, ofimàtica),per tal d’aconseguir un funcionament òptim dels equips i sistemes, i una evolució adient d’acord amb les novetats tecnològiques i les necessitats dels diferents serveis de l’Ajuntament.
  • Impuls i promoció de mecanismes basats en les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), per tal de millorar la gestió dels serveis i la qualitat de vida (ciutat intel·ligent, smart city).
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.
Gestió documental i arxiu
  • Gestió i custòdia de documents públics i protegits de l’Ajuntament.
  • Control de la destrucció de documents segons la normativa vigent.
  • Polítiques d’arxiu.
  • Col·laboració en tasques de disseny de tràmits, catàleg, formularis de documents i procediments.
  • Captació i custòdia de fons documentals relatius a la vila
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.
Serveis generals
  • Optimització de procediments interns i disseny i seguiment de procediments administratius específics i tràmits en format electrònic.
  • Instrucció i tramitació d’expedients sancionadors per contravenció d’ordenances municipals d’aquest àmbit.
  • Gestió, administració i tràfic del patrimoni immobiliari municipal.
  • Inventari del patrimoni municipal.
  • Pla de modernització de la gestió municipal.
  • Gestió del cementiri i dels drets funeraris, sense perjudici de les formes de gestió dels cementiri i serveis funeraris.
  • Pòlisses i tramitacions d’assegurances de l’Ajuntament.
  • Gestió de la reprografia de l’Ajuntament.
  • Gestió de la telefonia fixa, mòbil i accés a internet i dels diversos edificis municipals.
  • Gestió dels certificats digitals del personal de l’Ajuntament.
  • Gestió de les plataformes digitals (RACAT, accés restringit de la DIBA, plataforma de contractació, Base de dades Nacional de Subvencions, portal d’entitats locals del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública, …), sens detriment de l’accés que han de tenir  altres departaments municipals.
  • Política i gestió de compres.
  • Destrucció de documents municipals amb coordinació amb el Departament de gestió documental i arxiu.
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.

Regidor/a:

  • Carme Madorell Colomina

Últimes notícies

  • 7 de febrer: Dia de la internet segura 7 de febrer de 2023
  • El 7 i 8 de febrer afectacions al trànsit 6 de febrer de 2023
  • Acomiadem una Fira de la Candelera inoblidable 6 de febrer de 2023
  • Els patinets elèctrics, prohibits temporalment al transport públic 3 de febrer de 2023
  • La Zona blava i taronja seran gratuïtes durant la Fira de la Candelera 2 de febrer de 2023

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament