Convocatòria per a la concessió de subvencions específiques per a la socialització, digitalització, adquisició de materials escolars i adaptacions curriculars per al curs 2020-2021
L’Ajuntament de Molins de Rei obre el període per a la presentació de sol·licituds de subvenció per a centres educatius públics de Molins de Rei que imparteixen educació infantil i primària o secundària obligatòria, i les AMPA de les escoles esmentades, per a l’adquisició de material escolar per al curs 2020-2021.
El material escolar subvencionable podrà ser el següent:
-Llibres de text
-Llibres de lectura/coneixement de l’aula
-Llicències de materials digitals de llibres de text o llibres de lectura/coneixement de l’aula
-Llibres o materials (cd, dvd,…) per a la biblioteca.
-Material d’aules especialitzades.
Aquesta convocatòria es regeix per la normativa general de subvencions, per l’Ordenança reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament de Molins de Rei, aprovada inicialment pel Ple Municipal en sessió ordinària del dia 25 de gener de 2018, i publicada integrament al BOPB de 15 de febrer de 2018, i per les bases específiques per a la concessió d’ajuts a entitats i associacions sense ànim de lucre a Molins de Rei, aprovades pel Ple en sessió ordinària del dia 22 de febrer de 2018, i publicada al BOPB de 5 de març de 2018. A l’annex V, es detallen la subvenció específica per a la socialització, digitalització, adquisició de materials escolars i adaptacions curriculars.
Les bases estan disponibles al web www.molinsderei.cat, així com a la Base de datos Nacional de subvenciones: http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index
Abans d’emplenar els models de documentació que són necessaris per a la presentació de la sol·licitud i que s’adjunten, haureu de llegir les bases reguladores i la convocatòria d’aquests ajuts.
Les sol·licituds s’hauran de registrar preferiblement de forma telemàtica al registre general de l’Ajuntament, a través del web https://www.molinsderei.cat/ a l’apartat tràmits per internet/instància genèrica. Us caldrà signatura digital bàsica com idcat mòbil, que el podeu aconseguir aquí. En última instància de forma presencial i demanant cita prèvia, podreu presentar documentació a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Molins de Rei (C/ Rubió i Ors, 2-4), o per qualsevol altra via contemplada a l’article 16 de la de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Una sol·licitud específica de subvenció de socialització i adquisició de materials escolars per a l’exercici 2020, curs 2020-2021 (Model I de Sol·licitud).
- Un certificat del secretari/a del centre escolar o de l’AFA relativa als materials socialitzats, digitalitzats, substituïts o adquirits (Model II de certificat ).
- Una declaració responsable i justificació econòmica prèvia de la subvenció (Model III de declaració responsable i justificació econòmica).
- Certificat bancari de titularitat del compte
El termini de presentació de la sol·licitud, i la documentació que l’ha d’acompanyar, és del 10 al 24 de desembre de 2020 ambdós inclosos. (15 dies des de la publicació de la convocatòria al BOPB 10.12.2020)
Per a qualsevol dubte i/o aclariment podeu enviar-nos un correu electrònic al Negociat d’Educació, a l’adreça generic_oac@molinsderei.cat.