Aquest tràmit permet certificar l’antiguitat de l’edificació existent en una finca segons les dades que disposa aquest Ajuntament. Aquestes dades corresponen a les llicències d’obres sol·licitades pels titulars de la finca al llarg de la seva història així com les entitats que la conformen o fins i tot les seves superfícies, sempre hi quan s’especifiquin en la llicència. Pel que correspon al concepte de legalitat es certifica si a sobre d’una finca en concret existeix constància de cap expedient de disciplina urbanística. El certificat constata les dades de les Llicències d’Edificació del que consta als arxius municipals.
-
Informació general
-
Ambit temàtic: -
Ambit organitzatiu:
EdificacióPreu:
El que estableix l'Ordenança fiscal C-4, Taxa per expedició de documents administratiusMitjans de pagament:
Els que indiqui el document de pagament corresponentQui el pot demanar:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.Període de l'any en què es pot demanar:
Durant tot l'any.Termini de sol·licitud:
No n'hi ha.Requisits a complir:
Cal que la persona acrediti la seva representativitat legal per realitzar la tramitació de l’expedient, com pot ser una còpia del rebut de l’IBI, contracte de compra-venda, etc. -
Passos i resposta
-
Com sol·licitar el tràmit:
PRESENCIALMENT A l'OAC de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1) Horari d'atenció al públic: De dilluns a dijous de 8 a 20h Divendres de 8 a 15h (vigílies de festius, Setmana Santa, Nadal, i del 15 de juliol al 31 d’agost, de dilluns a divendres de 8 a 15h) PER CORREU ORDINARI A l'adreça de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1 08750 Molins de Rei)Documentació que cal aportar:
Cal aportar la documentació del llistat següent:1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Especificar la referència cadastral de l'edifici o de l'entitat per la què es sol·licita el certificat en cas d'haver-hi divisió horitzontal (p.ex.: rebut IBI).
3. Aportar fotografia actual de façana de la finca.
4. Per tal de realitzar una cerca a l’Arxiu Municipal cal facilitar nota simple del Registre de la Propietat de la primera inscripció registral d'obra nova on es pugui determinar els primers propietaris, nom del promotor o any de construcció de la finca o entitat per la què es sol·licita el certificat.
Impresos:
..DOCUMENTACIÓ A PRESENTAREDI-01v1_Instància Genèrica.pdf ../DOCUMENTACIÓ%20A%20PRESENTAR/EDI-01v1_Instància%20Genèrica.pdf
..DOCUMENTACIÓ A PRESENTAREDI-02v1_Autorització representant.pdf ../DOCUMENTACIÓ%20A%20PRESENTAR/EDI-02v1_Autorització%20representant.pdf
Codi imprès:
EDI-01v1
EDI-02v2
Tràmit pas a pas:
1. Presenteu la instància genèrica i adjunteu els documents indicats a l’apartat corresponent. 2. En el moment de la sol·licitud haureu de satisfer l’import de les taxes corresponents. 3. L'Ajuntament us farà arribar el certificat.Termini de resolució:
Un mes des de la seva sol·licitud.Responsable de actualització: -
-
Altres informacions
-
Més informació: -
Normativa general que afecta al tràmit:
Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, que aprova el Text refós de la Llei d'Urbanisme
Decret 305/2006, de 18 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme
Llei 3/2012, del 22 de febrer, de modificació del text refós de la Llei d'urbanisme, aprovat pel Decret legislatiu 1/2010, del 3 d'agost.
Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals -ROAS-.
Normativa local que afecta al tràmit:
Ordenança fiscal C-4, Taxa per expedició de documents administratius.Efectes del silenci administratiu:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.Normativa reguladora del silenci administratiu:
Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques de Catalunya.Paraula clau cerca: -