Aquest tràmit permet comunicar l’existència de desperfectes a les instal·lacions d’enllumenat públic.
-
Informació general
-
Ambit temàtic:
Via pública i mobilitatAmbit organitzatiu:
Energia i aiguaPreu:
GratuïtMitjans de pagament: -
Qui el pot demanar:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.Període de l'any en què es pot demanar:
Durant tot l'anyTermini de sol·licitud:
No n'hi haRequisits a complir:
No cal complir cap requisit específic. -
Passos i resposta
-
Com sol·licitar el tràmit:
PRESENCIALMENT A l'OAC de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1) Horari d'atenció al públic: De dilluns a dijous de 8 a 20h Divendres de 8 a 15h (vigílies de festius, Setmana Santa, Nadal, i del 15 de juliol al 31 d’agost, de dilluns a divendres de 8 a 15h) PER CORREU ORDINARI A l'adreça de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1 08750 Molins de Rei) PER INTERNET, PER e-TRAM, TELÈFONDocumentació que cal aportar:
No cal aportar documentació, només la següent informació:1. Ubicació exacta del desperfecte i/o incidència.
2. Nom i telèfon i/o adreça electrònica per comunicar la resolució de la incidència.
Impresos:
Codi imprès:
Tràmit pas a pas:
1. Realitzar la comunicació. 2. Inspeccionar pels serveis tècnics els possibles desperfectes. 3. Demanar la seva reparació si escau. 4. Comunicar la resolució de la incidència si escau.Termini de resolució:
No n'hi haResponsable de actualització: -
-
Altres informacions
-
Més informació: -
Normativa general que afecta al tràmit: -
Normativa local que afecta al tràmit: -
Efectes del silenci administratiu: -
Normativa reguladora del silenci administratiu: -
Paraula clau cerca: -