És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l’ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d’aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d’aplicació. La descripció aportada de l’activitat a desenvolupar ha d’esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament.
-
Informació general
-
Ambit temàtic:
ActivitatsAmbit organitzatiu:
ActivitatsPreu:
Segons ordenances fiscalsMitjans de pagament:
Els que indiqui el document de pagament corresponentQui el pot demanar:
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.Període de l'any en què es pot demanar:
Durant tot l'any.Termini de sol·licitud:
No n'hi ha.Requisits a complir:
Cal complir els requisits següents:1. Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
-
Passos i resposta
-
Com sol·licitar el tràmit:
PRESENCIALMENT A les oficines d'atenció a l'Empresa (Plaça Mercat, 5-6) Horari d'atenció al públic: De dilluns a divendres 9 a 14 hDocumentació que cal aportar:
Cal aportar la documentació del llistat següent:1. Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat.
2. Dades més significatives que defineixin l’activitat o activitats que es pretenen realitzar en un mateix centre o establiment. Cal aportar avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l’activitat.
Impresos:
Codi imprès:
Tràmit pas a pas:
1. Instància comunicació 2. Comprovació documentació 3. Resposta amb classificació de l'activitatTermini de resolució:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.Responsable de actualització: -
-
Altres informacions
-
Més informació: -
Normativa general que afecta al tràmit:
Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.Normativa local que afecta al tràmit:
Ordenança d’intervenció municipal ambiental, de seguretat i de salut pública.Efectes del silenci administratiu:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.Normativa reguladora del silenci administratiu:
Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques de Catalunya.Paraula clau cerca: -