Aquest tràmit permet demanar la sol·licitud per fer les obres necessaries per donar els diferents subministraments de les companyies de serveis.
-
Informació general
-
Ambit temàtic:
Urbanisme, obres i habitatgeAmbit organitzatiu:
Energia i aiguaPreu:
1.Impost sobre construccions, instal·lacions i obres (3,2 % del pressupost de l'obra) 2.Taxa per ocupació Via Pública si escau (8,50€ x contenidor i dia; 5,25€ per sac i dia; ?€ x m2 i dia d'ocupació amb tanques).Mitjans de pagament:
Els que indiqui el document de pagament corresponentQui el pot demanar:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.Període de l'any en què es pot demanar:
Durant tot l'any.Termini de sol·licitud: -
Requisits a complir:
No cal complir cap requisit específic. -
Passos i resposta
-
Com sol·licitar el tràmit:
PRESENCIALMENT A l'OAC de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1) Horari d'atenció al públic: De dilluns a dijous de 8 a 20h Divendres de 8 a 15h (vigílies de festius, Setmana Santa, Nadal, i del 15 de juliol al 31 d’agost, de dilluns a divendres de 8 a 15h) PER CORREU ORDINARI A l'adreça de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1 08750 Molins de Rei) PER INTERNET, PER e-TRAMDocumentació que cal aportar:
Cal aportar la documentació del llistat següent:1. Dades identificatives de la persona interessada, titular de la llicència d'obres (física
- DNI, NIE o passaport o jurídica-NIF) o bé dades i autorització de la persona que la representi.2. Projecte o memòria tècnica de la instal·lació a realitzar, indicant longitud i profunditat de les rases signat i/o visat per un tècnic competent (1 còpia en paper i 1 còpia en suport digital).
3. Plànol de la instal·lació a realitzar, indicant longitud i profunditat de les rases (1 còpia en paper i 1 còpia en suport digital).
4. Projecte bàsic de seguretat signat per un tècnic competent (1 còpia en paper i 1 còpia en suport digital).
5. Plànols indicant l'afectació dels serveis que passen pel subsòl (1 còpia en paper i 1 còpia en suport digital).
Impresos:
Codi imprès:
Tràmit pas a pas:
1. Presenteu la sol·licitud. 2. Pagament de l'impost de construccions i instal·lacions. 3. Serveis tècnics analitzarà la sol·licitud i valorarà si escau una entrevista. 4. Un cop revisada la sol·licitud i la documentació, se us comunicarà la resolució de la llicència. 5. Pagament de les taxes d'ocupació de la Via Pública.Termini de resolució:
El termini legal de resposta és de 2 mesos ( l'article 42.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre).Responsable de actualització: -
-
Altres informacions
-
Més informació: -
Normativa general que afecta al tràmit:
Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.Llei 3/2012, del 22 de febrer, de modificació del text refós de la Llei d'urbanisme, aprovat pel Decret legislatiu 1/2010, del 3 d'agost.
Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals -ROAS-.
Normativa local que afecta al tràmit:
Ordenances fiscals i de preus públicsEfectes del silenci administratiu:
NegatiuNormativa reguladora del silenci administratiu:
Article 43 de LPACParaula clau cerca: -