Aquest tràmit permet als proveïdors de l’Ajuntament que hagin lliurat un bé, un subministrament o un servei, presentar la corresponent factura al Registre. Els proveïdors de l’Ajuntament poden presentar les seves factures en format elèctronic, sense necessitat d’imprimir-les ni de desplaçar-se a les oficines municipals. Els formats electr`nics admesos són el format factura-e i el format PDF.
-
Informació general
-
Ambit temàtic:
Relació amb l'AdministracióAmbit organitzatiu:
IntervencióPreu:
GratuïtMitjans de pagament: -
Qui el pot demanar:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.Període de l'any en què es pot demanar:
Durant tot l'any.Termini de sol·licitud:
No n'hi ha.Requisits a complir:
No cal complir cap requisit específic. -
Passos i resposta
-
Com sol·licitar el tràmit: -
Documentació que cal aportar:
Cal aportar la documentació del llistat següent:1. Factura en format paper, si es presenta presencialment o per correu postal (original).
2. Factura electrònica en format e-factura o en format PDF, per la tramitació telemàtica (original)
Impresos:
Codi imprès:
Tràmit pas a pas: -
Termini de resolució:
El termini de pagament de les factures és l'establert als articles 216.4, 222 i 235 del Text Refós de la llei de Contractes del Sector Públic i en l'article 4 de la Llei 15/2010, de modificació de la Llei 3/2004, de mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercialsResponsable de actualització: -
-
Altres informacions
-
Més informació: -
Normativa general que afecta al tràmit:
Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la que s'estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials.
Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic.
Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impúls de la factura electrònica i creació del registre contable de factures del sector públic.
Normativa local que afecta al tràmit: -
Efectes del silenci administratiu:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.Normativa reguladora del silenci administratiu:
Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.Paraula clau cerca: -