Renovació d’una llicència ja concedida d’ocupació de via pública amb terrassa
-
Informació general
-
Ambit temàtic: -
Ambit organitzatiu:
ActivitatsPreu:
Segons ordenances fiscals vigents durant l'any en curs de la sol·licitud de renovacióMitjans de pagament:
Els que indiqui el document de pagament corresponentQui el pot demanar:
Els titulars de llicències d'ocupació de via pública amb terrassa ja concedida.Període de l'any en què es pot demanar:
Durant tot l'anyTermini de sol·licitud:
Per la naturalesa del tràmit no s'estableix termini de sol·licitud.Requisits a complir:
Cal complir els requisits següents:1. Ser titular d'una llicència d'ocupació de via pública amb terrasses
-
Passos i resposta
-
Com sol·licitar el tràmit:
PRESENCIALMENT A les oficines d'atenció a l'Empresa (Plaça Mercat, 5-6) Horari d'atenció al públic: De dilluns a divendres 9 a 14 hDocumentació que cal aportar:
Cal aportar la documentació del llistat següent:1. Sol·licitud de renovació d'ocupació de vía pública amb terrasa indicant: número de taules i cadires sol·licitades i comunicar expressament que la ocupació no varia d'espai respecte la llicència concedida
2. Comprovant del pagament de la taxa corresponent
Impresos:
Codi imprès:
Tràmit pas a pas:
1. Sol·licitud de renovació de terrassa amb la documentació necessària. 2. Comprovació de la sol·licitud 3. Renovació de llicènciaTermini de resolució:
15 diesResponsable de actualització: -
-
Altres informacions
-
Més informació: -
Normativa general que afecta al tràmit: -
Normativa local que afecta al tràmit:
Ordenança de Convivència VilatanaEfectes del silenci administratiu: -
Normativa reguladora del silenci administratiu: -
Paraula clau cerca: -