L’Ajuntament de Molins de Rei llença una campanya institucional orientada a estimular el consum de productes i serveis en clau local. Durant les properes setmanes i per diferents canals, s’animarà a la ciutadania a consumir productes i serveis prioritàriament a Molins de Rei. La campanya ha comptat amb la col·laboració desinteressada de tres persones populars de la vila: Elisenda Carod, Xavi Díaz i Mònica Usart.
A partir de la setmana que ve, l’Ajuntament animarà a la ciutadania a “FER UN OK” al seu consum en clau local. Ho farà mitjançant una campanya institucional que es podrà veure en banderoles, cartells, anuncis en premsa, busos urbans i xarxes socials entre d’altres suports. En aquesta campanya, tres persones mediàtiques que viuen a Molins
de Rei subratllen la importància de fer les compres de productes i serveis a la vila, i animen a compartir-ho a través de les xarxes socials fent un gest de satisfacció i amb l’etiqueta #aMolinsMillor.
A la campanya hi han participat desinteressadament Elisenda Carod (TV3 / Catalunya Ràdio), Xavi Díaz (TVE) i Mònica Usart (RAC1), mostrant una actitud de consum (hosteleria, mercat i comerços) en entorns reconeixibles de la vila.
L’alcalde de Molins de Rei, Xavi Paz, ha volgut “agrair molt la col·laboració d’aquestes persones que són referents propers i locals i que per la seva feina tenen una alta exposició mediàtica”. “La seva implicació amb la vila i amb els comerços i establiments ajudarà a promoure uns hàbits de consum que durant la pandèmia s’han alterat de
manera significativa”, ha afegit. I és que segons diferents estudis, la pandèmia ha canviat la manera en la que consumir. En general s’ha comprat més en clau local (els estudis que s’han fet a nivell general situen l’augment entre un 15% i un 20% d’augment), però també s’han disparat les compres per Internet. Per contra, ha baixat
molt l’afluència a centres comercials.
L’alcalde també ha subratllat que “quan algú decideix comprar a Molins de Rei o quedar-s’hi a sopar enlloc d’anar a un altre municipi està enfortint la nostra economia local i, per extensió, la nostra comunitat”.