L’actuació es desenvolupa aquests dies coincidint amb les millors condicions climàtiques per a la supervivència de la vegetació
En el marc dels diferents treballs de millora i condicionament dels espais públics que desenvolupa l’Ajuntament de Molins de Rei, avui comença una àmplia actuació de plantació parc del Pont de la Cadena. En concret es preveu que es plantaran en els pròxims dies un total de 88 arbres d’11 espècies diferents i gairebé 2.000 unitats de plantes arbustives i vivaces. Totes les zones en les quals es realitzaran aquests treballs de jardineria seguiran els criteris respecte al tancament que ja s’han aplicat en altres espais del municipi.
Pel que fa al moment triat per a aquesta actuació, és en aquesta època de l’any quan es donen les millors condicions climàtiques per a la supervivència de la vegetació plantada. La plantació, prevista en finalitzar la rehabilitació del parc l’any 2024 i suspesa per la situació de sequera, es realitza en l’actualitat un cop ja no existeix cap alerta sobre el consum d’aigua. La despesa prevista és de 127.000 euros.