Descripció de les característiques i el cost de les campanyes promocionals i/o publicitàries
Exercici 2023
Podeu descarregar-vos el document informatiu sobre les campanyes institucionals als mitjans de comunicació del 2022 fent clic aquí
Exercici 2022
Podeu descarregar-vos el document informatiu sobre les campanyes institucionals als mitjans de comunicació del 2022 fent clic aquí
Exercici 2020
Podeu descarregar-vos el document informatiu sobre les campanyes institucionals als mitjans de comunicació del 2020 fent clic aquí
Exercici 2019
Durant l’any 2019 no s’ha realitzat cap campanya específica de comunicació institucional
Exercici 2018
Durant l’any 2018 no s’ha realitzat cap campanya específica de comunicació institucional
Exercici 2017
Durant l’any 2017 s’han realitzat 3 campanyes institucionals amb un import global de 12.453,34 euros. Es tracta de les campanyes TRANSFORMEM LA CARRETERA (per incentivar la participació en el procés per escollir la futura reforma d’aquest eix viari); SOM BARRIS 2017 (pressupostos participatius per barris) i ESTIMA LA VILA (Sensibilització sobre el civisme i els nous serveis de neteja). Convé fer notar que si bé la despesa es va realitzar integrament l’any 2017, algunes de les accions ja es van produir a començaments del 2016.
El detall de la despesa és el següent (preus sense IVA):
TRANSFORMEM LA CARRETERA
Disseny, impressió i producció: 1.806,41 euros
Distribució i bustiades: 1.225,13 euros
Carpes i dinamització: 4.150,30 euros
TOTAL: 7.181,84 euros
SOM BARRIS
Disseny, impressió i producció: 2.243,22 euros
Distribució i bustiades: 1.1154,70 euros
TOTAL: 3.397,92 euros
ESTIMA LA VILA
Disseny, impressió i producció: 1.813,08 euros
Distribució i bustiades: 60,50 euros
TOTAL: 1.873,58 euros
Exercici 2016
Només hi ha una campanya institucional realitzada durant l’any 2016. Es tracta de la campanya “TRANSFORMEM LA CARRETERA” per incentivar la participació en el procés per escollir la futura reforma d’aquest eix viari. Convé fer notar que si bé la despesa es va realitzar integrament l’any 2016, algunes de les accions ja es van produir a començaments del 2017.
El detall de la despesa és el següent (preus sense IVA):
Disseny materials gràfics: 2.160 euros
Impressió i producció: 2.070 euros
Distribució i bustiades: 801,63 euros
Carpes i dinamització: 1.440 euros
TOTAL: 6.471,63 euros
Exercici 2015
Durant l’exercici 2015, i ateses les nombroses convocatòries electorals, l’Ajuntament no va realitzar cap tipus de campanya institucional.