Des de l’Ajuntament de Molins de Rei volem informar d’una errada en la facturació del servei de biomassa a la factura que els veïns i veïnes usuàries han rebut el mes de gener i que correspon als consums dels mesos de novembre i desembre.
Després de posar-nos en contacte amb l’empresa concessionària, ens han comunicat que ha estat una errada en la facturació automàtica, en concret es tracta d’una errada en el import del terme variable. I tot i que per iniciativa pròpia l’empresa ja ha enviat un SMS als usuaris dels que disposava el núm. de telèfon, se’ls ha demanat una acció comunicativa directe a tots els usuaris informant-los del sistema per regularitzar la situació creada.
Així doncs, amb l’objectiu de posar solució de manera immediata a aquesta equivocació, es recalcularà de la manera correcte la facturació i la compensació de l’import cobrat incorrectament es pot realitzar seguint aquest criteri:
- Els afectats i afectades poden retornar el rebut i se li girarà un altre rebut amb l’import correcte.
- O poden esperar i a la propera factura, si no han retornat el rebut en qüestió, d’ofici se’ls descomptarà l’import cobrat erròniament.
Finalment, constatar que es tracta d’una errada i que aquells molinencs i molinenques que hagin patit aquest error han d’estar tranquils i segurs de que en breu serà solucionat.