FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Comunicat de l’Ajuntament de Molins de Rei
1 d'octubre de 2023

Comunicat de l’Ajuntament de Molins de Rei

L’Ajuntament de Molins de Rei lamenta els fets ocorreguts la darrera nit de la Festa Major de Sant Miquel 2023 i fa una crida al civisme

a nit del dissabte del 30 de setembre han tingut lloc uns fets insòlits a la vila de Molins de Rei. Unes  persones han decidit cremar i fer destrosses als carrers i alguns locals del municipi. Des de l’Ajuntament de Molins de Rei lamentem aquests fets, que no són representatius a la nostra Festa Major.

A hores d’ara, podem confirmar que no hi ha hagut cap ferit.

A partir de les 3.45 h, un grup de persones encaputxades han iniciat actes vandàlics, a fer cremes i destrosses a la via pública i a locals del municipi. Cal destacar que, les actuacions dels cossos de seguretat venen donades perquè prèviament es van fer llançaments contra ells.

Els  cossos de seguretat –Guàrdia Urbana i Mossos d’Esquadra- han actuat per abordar aquests fets i garantir la seguretat de la ciutadania.

Molins de Rei no és l’únic municipi que s’ha vist afectat per aquesta causa, per això reclamem mesures preventives per implementar mesures per garantir la seguretat de les persones i dels béns durant les festes populars.

Des de l’Ajuntament de Molins de Rei rebutgem comportaments com aquests, que destrossen la nostra festa.

Mossos d’Esquadra ha identificat algunes de les persones i s’ha obert una investigació per aclarir els fets.

Últimes notícies

  • Els horaris dels equipaments municipals durant l’agost 5 d'agost de 2025
  • El ple aprova una subvenció a l’Associació d’Empresaris i Propietaris Polígon Industrial el Pla per a la redacció d’un nou planejament urbanístic al polígon 1 d'agost de 2025
  • Buhos actuarà en la pròxima Festa Major de Sant Miquel 31 de juliol de 2025
  • El Concurs Literàri Mercè Rodoreda celebra 27 edicions donant veu a escriptores 30 de juliol de 2025
  • Del 29 de juliol al final d’agost, treballs de millora al Parc Llobregat 29 de juliol de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament