Oficina d’Atenció Ciutadana

 icon-bullhorn  Avís
El dijous 28 de novembre, l’Oficina d’Atenció Ciutadana romandrà tancada per la tarda

 
Oficina d’Atenció Ciutadana
c/ Rubió i Ors, 2-4
08750 Molins de Rei
T. 936803340
ajuntament@molinsderei.cat

Horari d’atenció presencial

  • Dilluns, dimecres i  divendres de 8:30 h a 14:00 h
  • Dimarts i dijous de 8:30 h a 14:00 h i de 15:00 h a 19:00 h.

Horaris especials: Els períodes de Setmana Santa, Nadal i estiu (15 de juny fins 15 setembre ambdós inclosos), de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 h.

Cita prèvia

Per evitar esperes innecessàries i ser atesos de la forma més àgil, recomanem concertar una cita prèvia.

Pot demanar cita prèvia on-line fent clic aquí, o trucant al telèfon 93 680 33 40

Observacions

  • Per a sol·licitar volants de padró individual no cal cita prèvia, i serà necessari portar el DNI original. També es pot obtenir per la web municipal si es disposa de certificat digital fent clic aquí
  • Per a sol·licitar volants de padró de convivència caldrà portar el document d’identitat original de tots els adults que conviuen o autorització expressa per escrit amb copia dels documents d’identitat de tots els adults i el llibre de família, si s’escau.

Informació general

Oficina d’Atenció Ciutadana