FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Èxit de participació en les activitats de Nadal a Molins de Rei
17 de gener de 2025

Èxit de participació en les activitats de Nadal a Molins de Rei

La Fàbrica dels Somnis ha rebut 12.000 visitants i els comerços de la vila han entregat 30.000 tiquets pel Trenet de Nadal.  

Enguany, l’enllumenat de Nadal presentava novetats respecte a altres anys. La més visible: els tres arbres ubicats a la rambla de la Granja, la plaça de Catalunya i a la zona esportiva Ricard Ginebreda que han estat transitables. A més, a la plaça de l’U d’Octubre s’hi va instal·lar una guineu amb uns seients on els més petits -i tot aquell que ho volgués- s’hi podia fer fotos. També es van afegir als habituals guarniments llums a la façana del Museu del Renaixement i al carrer Carril. Aquestes millores han suposat un augment del pressupost de 16.794 euros.

Una de les atraccions més estimades, especialment pels més petits, i més dinamitzadores de l’activitat comercial és el tradicional Trenet de Nadal, que organitza Molins Comerç. En total, s’han repartit 30.000 tiquets per passejar-se pels carrers engalanats del centre de la vila. Pel que fa al comerç, també s’ha organitzat la Fira de Nadal a la plaça de l’església, que ha celebrat la dinovena edició, i ha comptat amb una vintena d’expositors i tres entitats de la vila.

De les activitats familiars, la Fàbrica dels Somnis és l’estrella. En aquesta segona edició celebrada a la planta baixa de l’edifici El Molí ha rebut 12.000 visitants durant els set dies d’obertura.

Altres activitats pels infants i adolescents és el parc de Nadal, situat al Poliesportiu Municipal, que enguany ha tingut 1.006 usos amb un total de 470 usuaris, dels quals 14 han sigut derivats de Serveis Socials de l’Ajuntament de Molins de Rei. Pel que fa a les diferents cagades del Tió hi han participat aproximadament 750 infants.

Últimes notícies

  • Del 29 de juliol al final d’agost, treballs de millora al Parc Llobregat 29 de juliol de 2025
  • L’Ajuntament rebaixa en 2024 el temps de resposta a les queixes i suggeriments 29 de juliol de 2025
  • El Memorial Josep M. Salas i Peiró tornarà a premiar iniciatives socials i humanitàries 25 de juliol de 2025
  • El Molí ja aplega els serveis municipals de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic 24 de juliol de 2025
  • Obert el termini per participar en els 27ns Premis Clic! 23 de juliol de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament