FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Habilitada una sala menjador al Mercal Municipal de Molins de Rei
18 d'octubre de 2021

Habilitada una sala menjador al Mercal Municipal de Molins de Rei

Des de l’Ajuntament de Molins de Rei s’estan emprenent accions per promoure el consum de producte fresc i de proximitat, i, alhora, projectant del Mercat Municipal una imatge més moderna i atractiva per a aquells sectors de la població que no són clients habituals del Mercat.

En aquest sentit s’ha treballat en l’adequació d’una de les sales com a menjador per donar entrada a aquelles persones que busquen un espai a on dinar i permetre que puguin degustar menjar fresc i elaborat del Mercat, que coneguin el nostre Mercat i que interioritzin com seu l’espai de compra d’alimentació habitual.

La sala esta pensada perquè sigui possible dinar de manera còmoda amb una barra alta i taules adaptades per a persones que tinguin  algun tipus de reducció de mobilitat. A més, la sala s’ha dotat amb endolls i connexió wifi per a la  connexió dels portàtils, tauletes o mòbils. Així, els clients que vulguin poden aprofitar el temps del dinar per poder tenir connexió laboral o d’oci.

a sala ha estat pintada i s’han col·locat vinils en els vidres. Disposa del mobiliari necessari per poder fer un àpat còmodament i hi haurà una pantalla amb informació del Mercat (parades, horaris, etc.) i dels seus serveis, on els concessionaris del Mercat també podran fer promoció dels seus productes, mostrar les seves ofertes i promocions  i difusió de les campanyes de dinamització comercials que es facin des del Mercat i des del comerç local. En aquestes pantalles també es farà difusió d’activitats que puguin ser d’interès per als clients del Mercat.

Per facilitar-ne l’ús, els usuaris disposaran  de microones per escalfar el menjar, safates, coberts, vasos compostables i cubells de brossa preparada per fer-ne recollida selectiva.

A més, cal destacar des de l’Ajuntament de Molins de Rei s’ha portat una renovació de la senyalítica dins del Mercat Municipal buscant una millor projecció, visibilitat i potenciació del comerç de proximitat.

Durant la presentació de la sala en roda de premsa, l’alcalde, Xavi Paz, ha destacat que “aquest equip de govern segueix liderant la modernització dels equipaments municipals. Facilitar el dia a dia dels molinencs i molinenques, així com apropar als vilatans el comerç de proximitat de la vila, n’és una de les nostres prioritats”.

Ramón Sanchez, ha volgut assenyalar que “amb la creació d’aquesta sala, se li dona un nou impuls al mercat municipal, apropant-lo a persones i famílies que no n’eren usuàries fins ara, alhora que segueix la transformació adequada pel nostre comerç de proximitat”.

Pep Puiggarí, regidor de comerç, ha constat “la projecció i facilitat que aquesta sala representa pel Mercat Municipal”. A més, ha assenyalat que “amb la renovació de la senyalítica del Mercat millorem la visibilitat i potenciació de l’equipament”.

 

Últimes notícies

  • L’Ajuntament de Molins de Rei llança una enquesta ciutadana sobre habitatge 27 de maig de 2025
  • El Ple municipal aprova per unanimitat el projecte del nou poliesportiu Pont de la Cadena 27 de maig de 2025
  • La Guàrdia Urbana deté quatre persones per robatori a l’interior d’una obra 23 de maig de 2025
  • Dimarts 27 de maig, tall d’accés cruïlla c/ Roseta Canalias i c/ Parcers 23 de maig de 2025
  • Tancament temporal Aula d’Estudi el dijous 22 al matí i el divendres 23 a la tarda 22 de maig de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament