FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’Ajuntament augmenta un 4% les queixes tramitades i en redueix el temps mitjà de resposta
25 d'abril de 2014

L’Ajuntament augmenta un 4% les queixes tramitades i en redueix el temps mitjà de resposta

L’any 2013
van augmentar un 3’2% les queixes, suggeriments i agraïments presentats per
ciutadans de Molins de Rei a l’Ajuntament mitjançant correu electrònic,
instància, web o ràdio municipal. Concretament es va passar de 583 queixes
l’any 2012 a 603 l’any passat. En línies generals es mantenen els temes de via
pública, mobilitat i Guàrdia Urbana com els que més preocupen als veïns i
veïnes.   

No obstant
això, l’Ajuntament ha millorat els índexs de resposta a aquests requeriments
ciutadans. Pel què fa a la tramitació de les queixes s’ha passat del 88% al 92%
aquest any 2013, mentre que pel què fa al temps de resposta també han baixat dels
11’8 dies als 10’5. Cal destacar que el compromís de l’equip de govern era
donar resposta als escrits de la ciutadania en menys de 15 dies.

Tot i
aquests bons resultats, l’equip de govern s’ha marcat com a objectius
estratègics per aquest any 2014 millorar l’accessibilitat dels canals
informàtics i de l’Oficina d’Atenció Ciutadana; millorar la coordinació interna
entre les diferents àrees de l’Ajuntament, superar el 90% de tramitacions en
cadascuna de les cinc àrees organitzatives del consistori; fixar els 10 dies
com a temps màxim de resposta i millorar els informes tècnics i la qualitat en
les respostes.

Paral·lelament a la presentació d’aquest
informe, el Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, també ha
aprofitat la seva compareixença al ple per donar compte de les actuacions fetes
a instàncies dels ciutadans de Molins de Rei o que tenen a veure amb el
consistori. En total han estat 65 queixes i 52 consultes, 16 de les quals
tenien a veure amb l’Ajuntament i ja estan resoltes (el 75%) o en procés de
ser-ho. Durant la seva intervenció, Rafael Ribó ha demanat la col·laboració a
l’Ajuntament per “difondre els drets de la ciutadania i els instruments que
hi ha a l’abast per defensar-los”
. Ribó també ha remarcat algunes de les
accions impulsades per l’equip de govern com les bonificacions de l’IBI per
propietaris que posin pisos en lloguer social o les subvencions de les quotes
dels nous autònoms, assegurant que “són bons exemples de la força que té la
democràcia i de la quantitat de coses que es poden arribar a fer per construir
una societat més justa i més protegida”
.

Últimes notícies

  • Comença el canvi dels contenidors d’escombraries de la vila 1 de juliol de 2025
  • Màrcia Cisteró, guanyadora del Premi Margarida Xirgu 2025 30 de juny de 2025
  • El Ple aprova la licitació del contracte d’obres de la nova residència per a gent gran 27 de juny de 2025
  • L’Ajuntament recupera l’edifici d’El Molí com un espai d’atenció ciutadana i formació 26 de juny de 2025
  • Dispositiu de la revetlla de Sant Joan 2025 20 de juny de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament