FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’Ajuntament redueix un 35% el temps de resposta a les queixes, que se situa en 24 dies
29 d'abril de 2019

L’Ajuntament redueix un 35% el temps de resposta a les queixes, que se situa en 24 dies

Durant
la presentació de l’informe, la regidora d’Atenció Ciutadana i Transparència,
Laura Soto, ha explicat que es mantenen en línies generals les tendències
detectades en els darrers anys pel que fa tant als canals d’entrada com a les
temàtiques de les comunicacions. En aquest sentit, l’àrea de Sostenibilitat i
Territori agrupa 2 de cada 3 queixes registrades, amb la mobilitat, la
seguretat i la via pública com a temes de màxima preocupació per la
ciutadania.

L’Ajuntament
ha refermat el seu compromís de recuperar un termini de respostes per sota dels
15 dies i de tenir un índex de resposta superior al 95%, si bé cal destacar que
enguany s’ha reduït un 35%, passant dels 37,55 dies als 24,26 dies. La regidora
també ha explicat que de forma imminent es posarà en funcionament d’un nou
programari per agilitzar la gestió de les incidències i facilitar-ne l’anàlisi
comparatiu.

Paral·lelament
l’adjunt general al Síndic de Greuges, Jaume Saura, també ha presentat
l’informe d’aquest organisme, que recull les 11 queixes ciutadanes en les que
l’Ajuntament apareix com a administració afectada, i que estan molt lluny de
les 24 queixes recollides l’any 2017. Les queixes s’han centrat en administració
pública (2), tributs (1), urbanisme i mobilitat (6), medi ambient (1) i
discriminació (1).

Últimes notícies

  • En marxa dues noves estacions d’AMBici 7 de maig de 2025
  • Del 12 al 16 de maig – Tall accés Crta. Rierada, alçada núm. 3, desviació per c/ Bosc 6 de maig de 2025
  • Continua oberta la licitació per muntar parada al mercat municipal 6 de maig de 2025
  • Comença la darrera fase de les obres de millora a l’entorn del supermercat LIDL 30 d'abril de 2025
  • El servei d’AMBici s’ampliarà amb 2 noves estacions i 20 bicicletes elèctriques més 30 d'abril de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament