Es
preveu que el proper 10 de juny, més de 150 comerços de Molins de Rei tinguin
obert el seu establiment fins a la mitjanit, oferint descomptes especials i fent
un aperitiu del què seran les rebaixes d’estiu. A més, al carrer tornarà a
hvaer-hi grups musicals, xarangues, batucades
i dj’s, i escenaris i carpes per acollir tot tipus d’actuacions. Serà la
3ª Shopping Night de Molins de Rei que, novament, tornarà a identificar els
comerços que participin de la iniciativa amb una imatge a l’aparador i amb una
catifa vermella a l’entrada. L’activitat vindrà acompanyada d’una important
campanya de promoció a la vila i en els municipis propers per atreure encara
més públic que a les dues primeres edicions.
L’alcalde
de Molins de Rei, Joan Ramon Casals,
ha explicat durant la presentació que “la
fórmula d’èxit aquesta activitat es basa en què els comerciants s’ho creuen i
s’ho treballen i en què l’Ajuntament s’esforça en crear un entorn atractiu pel
comerç de proximitat”. Per la seva banda, el primer tinent d’alcalde, Xavi Paz, ha apuntat que “la nit del comerç és una demostració de la
capacitat d’innovació i d’adaptació del nostre comerç fins al punt que durant
unes hores sembla que tinguem una versió estiuenca de la Fira de la Candelera”.
A
l’acte de presentació també hi ha participat, el regidor de comerç, Anton Pedrola, i els responsables de
les associacions de comerç local. Així, el president del BOT-MOL, Jordi Vilaprinyó, i el president de
l’Associació de Venedors del Mercat Municipal, Òscar Romero, han assegurat que “l’objectiu de l’edició d’enguany és repetir els èxits i consolidar
definitivament aquesta iniciativa que té una gran acollida”.
La Shopping Night, en la que l’any 2016 hi van participar 147
establiments comercials, es completa amb una Nit de Tapes que té lloc al Mercat
Municipal.