L’Ajuntament activa un punt únic d’atenció per atendre empreses, emprenedors, treballadors en actiu i aturats
L’Oficina d’Atenció a l’Empresa i al Treballador s’encarrega d’assessorar, per telèfon i correu electrònic, els molinencs i molinenques que ho sol·licitin sobre les noves mesures econòmiques i financeres que s’han posat en marxa amb motiu de l’estat d’alarma.
Arran de la situació derivada de l’estat d’alarma, l’Ajuntament de Molins de Rei ha activat l’Oficina d’Atenció a l’Empresa i al Treballador com a punt únic d’informació i assessorament de les mesures econòmiques i financeres que s’han impulsat des de les diferents administracions públiques, amb motiu del COVID-19, i està dirigit a indústries, comerços, sector turístic, autònoms, emprenedors, treballadors en actiu i persones en situació d’atur.
A més a més, l’equip tècnic de l’Oficina soluciona dubtes sobre ajuts i mesures econòmiques de caire local, ajuts i finançament metropolità, autonòmic i estatal, consultes sobre activitats que poden romandre obertes, horaris comercials, mesures fiscals, expedients de regulació d’ocupació, prestacions per inactivitat i qualsevol altre tema relacionat amb l’àmbit empresarial, comercial, turístic i laboral.
Aquesta oficina està en funcionament telefònicament els dies laborables, de dilluns a divendres, en horari de 8 a 15 h, al 93 680 02 97. També s’atén els ciutadans i ciutadanes per correu electrònic amb un termini de resposta de 24 hores hàbils. Les indústries, els comerços, el sector turístic, els autònoms o emprenedors s’hauran d’adreçar al correu electrònic empresa@molinsderei.cat i els treballadors en actiu i les persones aturades, a ocupacio@molinsderei.cat.