La finalització del procés de selecció per constituir una borsa de treball ha permès incorporar a 12 administratius/ves més al consistori molinenc, i garantir la continuïtat de treballadors temporals.
Enguany, l’Ajuntament de Molins de Rei ha incorporat places de personal administratiu gràcies a un procés de selecció que permetia donar accés a una borsa de treball.
A aquest procés s’han presentat un total de 51 candidats /tes, dels quals n’han aprovat 25. Ara, l’Ajuntament compta amb 12 places administratives més, i un total de 39 places d’administratiu cobertes.
D’aquesta manera, s’ha dut a terme l’assignació de places del personal de la borsa administrativa als diferents serveis municipals. Tal com explica el regidor de recursos humans, Miquel Zaragoza, “aquest tràmit ens dóna la possibilitat d’actualitzar la categoria professional de molts llocs de treball que s’estaven prestant amb auxiliars administratius”.
A més, s’atenen les demandes de mobilitat del personal administratiu de l’Ajuntament d’anys anteriors, es cobreixen serveis amb personal administratiu en comptes d’auxiliar administratiu, i el més important: es dóna estabilitat al personal que no disposava de plaça assignada.
L’alcalde, Xavi Paz, assegura que “el capital humà és imprescindible per a aquest Ajuntament. Per això, creiem que és important reforçar els fonaments per poder continuar construint una estructura sòlida, segura i preparada, capaç d’oferir el millor servei als molinencs i molinenques”.