FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Contractes

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’Ajuntament aprova de forma unànime la creació de 12 places de personal fix
18 de maig de 2022

L’Ajuntament aprova de forma unànime la creació de 12 places de personal fix

Es crearan 11 places de personal laboral i 1 de personal funcionari per tal de dur a terme el procés d’estabilització i reduir la temporalitat en l’ocupació pública

El ple extraordinari celebrat aquest dimarts 10 de maig ha aprovat per unanimitat la modificació  de la plantilla de l’Ajuntament per tal de poder dur a terme el procés d’estabilització que contempla la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública.  

Aquesta llei permetrà a les administracions públiques fer processos de selecció extraordinaris per tal d’afavorir l’estabilització de la temporalitat que tenen actualment  la majoria de les administracions.  Segons la llei, aquestes places han de ser de naturalesa estructural, s’han d’ofertar abans de l’1 de juny, i ser convocades abans de finals del present any 2022. 

En aquesta línia, les  places que es crearan a l’Ajuntament de Molins de Rei són: 

Núm. plaça Denominació plaça Grup Tipus de personal Núm. places
397 Tècnic/a de l’administració general A1 funcionari 1
398 Tècnic/a de Cultura A2 laboral 1
399 Professor SEFED A1 laboral 1
400 Monitor/a SEFED A2 laboral 1
401 Tècnic/a auxiliar administratiu C1 laboral 1
402
403
404
405
Tècnic/a de desenvolupament econòmic local A2 laboral 4
406 Agent ocupació A2 laboral 1
407 Monitor/a ESO SEFED A2 laboral 1
408 Monitor/a SEFED A2 laboral 1

 

Un cop aprovada la modificació de la plantilla de l’Ajuntament, s’anunciarà  al Butlletí oficial de la província de Barcelona (BOPB) durant 15 dies hàbils i durant aquest període, les persones interessades podran examinar l’expedient i presentar reclamacions davant el ple de l’Ajuntament. En cas de no presentar-se reclamacions, es considerarà definitivament aprovat. 

 

Últimes notícies

  • Horaris i tancament dels equipaments municipals durant la Setmana Santa 2023 29 de març de 2023
  • L’Ajuntament tanca l’exercici 2022 amb un romanent líquid de tresoreria de 2,4 M € 29 de març de 2023
  • Enquesta del Consell d’Adolescents: què opines sobre les persones refugiades? 29 de març de 2023
  • Nova jornada de donació de sang a Molins de Rei 29 de març de 2023
  • El 29 de març tall de trànsit al carrer Canal de la Infanta 28 de març de 2023

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament