FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’Ajuntament presenta “Som Molins”, la nova aplicació d’informació i serveis municipals
27 de gener de 2025

L’Ajuntament presenta “Som Molins”, la nova aplicació d’informació i serveis municipals

La nova APP implantarà un nou sistema de comunicació d’incidències a la via pública que estarà connectat amb el sistema de treball intern de la brigada municipal, apostant per l’eficiència i l’obtenció de resultats.

Aquest dilluns, 27 de gener, l’Ajuntament de Molins de Rei ha presentat la nova APP per a mòbils “Som Molins”. L’acte ha comptat amb la presència de l’alcalde, Xavi Paz; i la regidora de Comunicació, Ainoa García.  

L’APP de la qual es disposava fins ara, “Cuidem Molins” només donava resposta a la recollida d’incidències de via pública i s’hi han volgut implantar millores que no podia suportar tècnicament. És per això que s’ha fet l’aposta pel canvi a aquesta nova aplicació. Amb “Som Molins”, a banda de millorar l’eficiència en la gestió de les incidències, ja que els avisos ciutadans entraran directament al sistema que utilitza la brigada per programar les tasques de manteniment a la via pública, s’oferiran més serveis que amb l’anterior, com ara connexió amb les xarxes socials, l’agenda d’activitats i el web municipal o la possibilitat de fer consultes i enquestes. També es pot visualitzar El balcó de la vila, connectar amb el web de Ràdio Molins de Rei o veure els talls de carrer programats.

Tal com ha explicat l’alcalde, Xavi Paz, “es tracta d’una nova eina per potenciar la comunicació i s’afegeix a les que ja tenim en funcionament. Gràcies a aquesta aplicació farem un salt important comunicativament i facilitarem el servei informatiu i la gestió de tràmits i incidències a la ciutadania”.

En la seva intervenció, la regidora de Comunicació, Ainoa Garcia, ha destacat que “el que volem amb aquesta nova aplicació és apropar-nos als molinencs i molinenques i que tinguin tota l’actualitat municipal a mà. Es tracta d’una aplicació gratuïta i molt intuïtiva de fer servir”.

La nova APP ja està disponible a Google Play i iOS. Durant la Fira de la Candelera hi haurà un estand a la plaça de l’U d’Octubre, a la zona d’entitats, per donar a conèixer l’aplicació i les seves possibilitats, entre d’altres.

Aquest canvi s’emmarca en la millora de les eines de transparència municipal, que busca enfortir les vies de participació ciutadana i fer aquesta participació més accessible i àgil per a tot el veïnat molinenc, principalment. És per aquest motiu que, amb la voluntat de millorar el projecte d’atenció a les queixes i suggeriments de l’Ajuntament, s’ha buscat la implantació d’una via directa per comunicar les incidències de via pública, fet que ha de permetre a l’Ajuntament oferir un servei de més qualitat, en continuïtat a com s’ha fet amb la gestió de les queixes, els suggeriments i els agraïments que s’han tramitat durant l’any 2024. En aquest sentit, ja aquest any que tot just hem abandonat, s’ha produït un salt qualitatiu en la gestió, ja que s’ha donat resposta al 100% de les incidències en un termini inferior al compromès, que és de 15 dies. En concret, les 713 queixes, suggeriments i agraïments rebuts durant l’any passat es van contestar en 14,06 dies de mitjana.

.

Últimes notícies

  • Comença la darrera fase de les obres de millora a l’entorn del supermercat LIDL 30 d'abril de 2025
  • El servei d’AMBici s’ampliarà amb 2 noves estacions i 22 bicicletes elèctriques més 30 d'abril de 2025
  • Millores al servei de la línia de Bus Urbà MB3 29 d'abril de 2025
  • Inscriu-te a l’activitat “Let’s Clean Up Europe” – Netegem Collserola! 29 d'abril de 2025
  • L’Ajuntament posa en marxa l’enquesta de percepció de seguretat 25 d'abril de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament