L’oficina de Prestacions Socials és un servei d’atenció personal especialitzat de l’àmbit social per tal d’atendre les necessitats dels ciutadans de Molins de Rei ubicat a:
Oficina d’Atenció al Ciutadà
Carrer Rubió i Ors, núm. 2
de dilluns a divendres, de 10 a 14h
I gestionat per un equip tècnic format per una treballadora social i una administrativa
Quina és la finalitat de l’Oficina de Prestacions ?
- Centralitzar la demanda d’ajuts socials objectius en l’espai habitual d’informació i orientació al ciutadà
- Reduir el nombre de gestions per part del ciutadà
- Reduir la documentació a presentar en el moment de la sol·licitud
- Reduir el temps de resposta de l’aprovació o denegació de l’ajut
Què puc fer?
- Sol·licitar el passi metropolità
- Rebre informació sobre pobresa energètica
- Tramitar la sol·licitud única d’ajuts socials per a gent gran
- Sol·licitar l’ajut de l’IBI i de la taxa d’escombraries adreçat a famílies en situació de vulnerabilitat social
- Tramitar la tarjeta d’aparcament per a persones amb discapacitat