La campanya Jo m’apunto a una vila neta va ser
llençada per l’Ajuntament de Molins de Rei el passat desembre amb l’objectiu
d’implicar els propietaris de gossos en la conscienciació del respecte per
l’espai públic. Els participants es podien inscriure a la campanya a través de
la pàgina web municipal i obtenien un regal directe per a ells i per la seva
mascota a canvi de signar un compromís de civisme. Els participants que, a més,
decidien compartir les fotografies de la seva adhesió a la campanya mitjançant
les xarxes socials podien optar a un premi valorat en 100 euros de productes
per a gossos ofert pels establiments adherits a la campanya.
En total
s’han inscrit 101 persones de la vila a la campanya, el 90% de les quals són
residents a la vila. La molinenca de 24 anys Mireia Torre ha estat la que més
ha difós la imatge del seu llebrer Drake amb el distintiu de la campanya a
través del seu perfil de Facebook, obtenint més de 70 “m’agrada” entre les
seves amistats. Això l’ha portada a guanyar el concurs que tal i com recollien
les bases estava obert fins el 30 de març. El premi el recollirà a finals del
mes d’abril.
L’Ajuntament vol agrair la participació a tots
els concursants i vol aprofitar per recordar que encara està obert el registre
a la campanya i que qui vulgui s’hi pot afegir entrant a www.molinsderei.cat/jomapunto i descarregant-se el cupó regal que podrà
bescanviar per un regal directe en qualsevol dels 12 establiments adherits.